تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

P

P

P

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Parkitect
خلاصه داستان :

پس از عرضه بازی Parkitect مدیریت معماری پارک توسط کمپانی Texel Raptor سازنده بزرگ ترینر و رمزهای بازی MrAntiFun بلافاصله ترینرهای این بازی مهیج را منتشر کرد که هم اکنون می توانید برای آموزش و دانلود رمزهای این بازی اقدام کنید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1868
دانلود ترینر بازی Pro Evolution Soccer 2019
خلاصه داستان :

بازی پرو سوکر 2019  Pro Evolution Soccer 2019 یک بازی فوتبال و ورزشی سری PES 2019 است که پس از عرضه این بازی توسط کمپانی کونامی گروه فلینگ FLiNG بلافاصله ترینر و رمزهای این بازی مهیج را منتشر کرد که هم اکنون می توانید برای آموزش و دانلود رمزهای این بازی اقدام کنید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1855
دانلود ترینر بازی Panzer Strategy
خلاصه داستان :

سازنده ترینر ها و رمزهای تقلب بازی ها MrAntiFun جدیدترین ترینر را برای بازی استراتژی پانزر Panzer Strategy منتشر کرد برای دانلود و راهنمای کامل استفاده از ترینرهای منتشر شده این بازی به قسمت توضیحات بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1862
دانلود ترینر و رمزهای بازی Plants vs Zombies Garden Warfare 2
خلاصه داستان :

بازی Plants vs Zombies Garden Warfare 2 یک بازی در سبک اکشن و شوتر سوم‌شخص محصولی از کمپانی PopCap Games است پس از انتشار این بازی به دنبال آن رمزها و کدهای تقلب این عتوان توسط LinGon منتشر شد که هم اکنون می توانید برای آموزش و دانلود رمزهای این بازی اقدام کنید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1762
دانلود ترینر و رمزهای بازی Planet Nomads
خلاصه داستان :

بازی بازی Planet Nomads یک بازی جهان‌باز علمی تخیلی با محوریت بقا در سیارات بیگانه است که پس از عرضه این بازی توسط Craneballs گروه MrAntiFun بلافاصله ترینر و رمزهای این بازی مهیج را منتشر کرد که هم اکنون می توانید برای آموزش و دانلود رمزهای این بازی اقدام کنید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1740
دانلود ترینر بازی Pathfinder Kingmaker
خلاصه داستان :

بازی Pathfinder Kingmaker  یکی از بهترین سبک RPG هست که تا نون منتظر بوده اید حال ترینر و رمزهای این بازی توسط MrAntiFun منتشر شده را  آماده دانلود کردیم اکنون می توانید برای آموزش و دانلود رمزهای این بازی به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1709
دانلود ترینر و رمزهای بازی PES 2019
خلاصه داستان :

ترینر و رمزهای بازی Pro Evolution Soccer 2019 توسط pXilok (نسخه دمو) منتشر شده را  آماده دانلود کردیم اکنون می توانید برای آموزش و دانلود رمزهای این بازی به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1702
دانلود ترینر بازی Pillars of Eternity 2 Deadfire
خلاصه داستان :

بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire محصولی از Obsidian Entertainment است که در سبک نقش‌آفرینی طراحی و ساخته شده است که به تازگی ترینر و رمزهای این عنوان توسط MrAntiFun منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1689
دانلود ترینر بازی Planet of the Apes Last Frontier
خلاصه داستان :

حال ترینر و رمزهای بازی Planet of the Apes Last Frontier توسط ------ ساخته و منتشر شده که برای دانلود و آموزش استفاده از این ترینر در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1678
دانلود ترینر سالم بازی Prey Mooncrash
خلاصه داستان :

Prey بازی اول شخص تیر اندازی است که در سال 2017 منتشر شد پس از گذشت چند ماه  استودیو های Arkane بسته الحاقیجدید به نام Mooncrash برای این عنوان منتشر کرد حال ترینر و رمزهای این بازی توسط FutureX ساخته و منتشر شده که برای دانلود و آموزش استفاده از این ترینر در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1675
دانلود ترینر بازی Project CARS 2
خلاصه داستان :

بازی Project CARS 2 در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد حال ترینر و رمزهای این بازی توسط FLiNG ساخته و منتشر شده که برای دانلود و آموزش استفاده از این ترینر در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1642
دانلود ترینر سالم بازی PES 2018
خلاصه داستان :

 PES 2018 سری جدید از سری بازی کامپیوتر PES می باشد حال ترینر و رمزهای جدید این بازی توسط FLiNG ساخته و منتشر شده که برای دانلود و آموزش استفاده از این ترینر در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1638
دانلود ترینر جدید بازی Pink Panther
خلاصه داستان :

ترینر و رمزهای بازی Pink Panther به درخواست کاربر سایت و توسط OUTCAST ساخته و منتشر شده که برای دانلود و آموزش استفاده از این ترینر در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1616
دانلود ترینر سالم بازی Prey 2017
خلاصه داستان :

Prey بازی اول شخص تیر اندازی است که در دنیای آینده اتفاق می افتد این بازی جذاب توسط استودیو های Arkane توسعه یافته است حال ترینر و رمزهای این بازی توسط FLiNG ساخته و منتشر شده که برای دانلود و آموزش استفاده از این ترینر در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1576
دانلود ترینر جدید بازی Paint the Town Red
خلاصه داستان :

بازي کامپيوتر Paint the Town Red يکي از بازي هاي سبک اکشن است که توسط South East Games طراحي و ساخته شد و به تازگی ترینر و رمزهای این بازی توسط MrAntiFun منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به ادامه مطلب بروید و منتظر آپدیت های جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1502
دانلود ترینر جدید بازی Phantom Breaker Battle Grounds
خلاصه داستان :

 به تازگی ترینر و رمزهای بازی Phantom Breaker Battle Grounds توسط MrAntiFun منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به ادامه مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1483
دانلود ترینر جدید بازی PeriAreion
خلاصه داستان :

بازي PeriAreion در سبک شبيه ساز , استراتژيک مي باشد که توسط استوديو مستقل TBA Games  ساخته شده است که به تازگی ترینر و رمزهای این بازی توسط MrAntiFun منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1468
دانلود ترینر جدید بازی Planet Coaster
خلاصه داستان :

به تازگی ترینر و رمزهای بازی Planet Coaster توسط MrAntiFun منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1380
دانلود ترینر سالم بازی Pre Civilization Egypt
خلاصه داستان :

Pre-Civilization Egypt یکی از بازی های سبک شبیه ساز و استراتژیک است که توسط کمپانی Clarus Victoria طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است حال ترینر و رمزهای این بازی توسط MrAntiFun منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1370
دانلود ترینر جدید بازی Police Tactics Imperio
خلاصه داستان :

بازی کامپیوتر Police Tactics Imperio بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط CyberphobX Ltd ساخته و عرضه شده است به تازگی ترینر و رمزهای جدید و تست شده این بازی توسط MrAntiFun منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1259

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان