تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

G

G

G

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Gears Tactics
خلاصه داستان :

بازی گیرز تاکتیکز Gears Tactics جدیدترین ساخته استودیوهای بازی‌سازی Splash Damage و The Coalition است که در واقعه ادامه بازی Gears of War 4 است این بازی در سال 2020 و توسط ایکس باکس گیم استودیو منتشرشده بعد از انتشار بازی ، ترینر و رمزهای آن توسط گروه بزرگ و معروف سازندهای ترینر یعنی FLiNG ساخته و منتشر شده است که برای دانلود و آموزش استفاده از ترینرها در ادامه همراه ما باشید

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1887
دانلود ترینر و رمزهای بازی Game Of Thrones
خلاصه داستان :

بازی تاج و تخت یا گیم اف ترونز Game of Thrones از سری بازی های سبک اکشن و ماجرایی و استراتژیک است که توسط کمپانی Cyanide در سال 2012 ساخته شد و بالافاصله ترینر و رمزهای این بازی توسط MrAntiFun ساخته شد

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1880
دانلود ترینر بازی Guns and Ghosts
خلاصه داستان :

بار دیگر سازنده ایرانی (ترینر ها و رمزهای تقلب بازی ها) Abolfazl.k توانست زودتر از رقبای خود ترینر بازی اسلحه و ارواح Guns and Ghosts را منتشر کند این بازی که در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد توسط DRUNKEN APES ساخته و در اکتبر 2018 برای ویندوز منتشر شد اکنون شما کاربران عزیز وب سایت تی سی گیمز می توانید برای دانلود و راهنمای کامل استفاده از ترینرهای منتشر شده این بازی به قسمت توضیحات بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1840
ترینر و رمزهای بازی Reigns Game of Thrones
خلاصه داستان :

بازی تاج و تخت Reigns Game of Thrones محصولی از کمپانی Nerial که در سال 2018 به سبک ماجراجویی ساخته و توسط شرکت Devolver Digital برای پلتفرم پی سی عرضه شد پس از عرضه این محصول بلافاصله ترینر و رمزهای این عنوان زیبا توسط MrAntiFun منتشر شد حال برای دانلود و راهنمای استفاده از ترینرهای منتشر شده این عنوان به قسمت توضیحات بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1789
دانلود ترینر و رمزهای بازی Gold Rush The Game
خلاصه داستان :

بازی Gold Rush The Game یک بازی در سبک سری بازی‌های شبیه سازی است که پس از عرضه این بازی توسط PlayWay S.A گروه MrAntiFun بلافاصله ترینر و رمزهای این بازی مهیج را منتشر کرد که هم اکنون می توانید برای آموزش و دانلود رمزهای این بازی اقدام کنید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1752
دانلود ترینر بازی Graveyard Keeper
خلاصه داستان :

ترینر و رمزهای بازی Graveyard Keeper توسط FLiNG ساخته و منتشر شده که برای دانلود و آموزش استفاده از این ترینر در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1673
دانلود ترینر سالم بازی GoNNER
خلاصه داستان :

GoNNER بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Art in Heart برای کامپیوتر عرضه شد حال ترینر و رمزهای این بازی به تازگی توسط MrAntiFun منتشر شده که آن برای شما آماده دانلود کرده ایم پس برای دانلود و آموزش در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1521
دانلود ترینر جدید بازی Grave Danger
خلاصه داستان :

Grave Danger بازی کم حجم جدید در سبک اکشن و ماجرایی  می باشد که در سال 2016 توسط JB Gaming Inc ساخته شد و به تازگی ترینر و رمزهای این بازی توسط Abolfazl.k منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیت های جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1508
دانلود ترینر جدید بازی Gulman 4 Still alive
خلاصه داستان :

Gulman 4 Still Alive بازي جديدي در سبک اکشن مي باشد که در سال 2016 توسط Serzhantov Aleksandr ساخته و براي کامپيوتر عرضه شد حال ترینر و رمزهای این بازی توسط Abolfazl.k منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به ادامه مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1482
دانلود ترینر سالم بازی Guilty Gear Xrd REVELATOR
خلاصه داستان :

به تازگی ترینر و رمزهای بازی Guilty Gear Xrd REVELATOR توسط MrAntiFun منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به ادامه مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1441
دانلود ترینر سالم بازی Gocco of War
خلاصه داستان :

Gocco of War بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2015 توسط Peakvox ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است و به تازگی ترینر و رمزهای این بازی توسط MrAntiFun منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1379
دانلود ترینر سالم بازی Grimm Dark Legacy
خلاصه داستان :

Grimm Dark Legacy بازي جديدي در سبک اکشن و ماجرايي مي باشد که در سال 2016 توسط Artplant ساخته و براي کامپيوتر عرضه شده است حال ترینر و رمزهای این بازی توسط MrAntiFun منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1377
دانلود ترینر بازی A Game of Thrones Genesis
خلاصه داستان :

بازي A Game of Thrones Genesis يک بازي استراتژي مي باشد . کمپاني Cyanide اين بازي را ساخته و Focus Home Interactive آن را به صورت انحصاري براي ويندوز در سال 2011 منتشر کرده است حال ترینر و رمزهای این بازی توسط Mop منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1353
دانلود ترینر جدید بازی God Eater Resurrection
خلاصه داستان :

به تازگی ترینر و رمزهای بازی God Eater Resurrection توسط MrAntiFun منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1349
دانلود ترینر جدید بازی GOD EATER 2 Rage Burst
خلاصه داستان :

به تازگی ترینر و رمزهای بازی GOD EATER 2 Rage Burst توسط FLiNG منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1328
دانلود ترینر سالم بازی Gears of War 4
خلاصه داستان :

چرخ دنده های جنگ ۴ (Gears of War 4) یک بازی شوتر سوم شخص که توسط The Coalition توسعه یافته بوسیله استودیو مایکروسافت برای ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز منتشر است حالا ترینر و رمزهای جدید و تست شده این بازی توسط MrAntiFun منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1249
دانلود ترینر بازی GEAR GUNS Tank Offensive
خلاصه داستان :

بازی GEAR GUNS Tank Offensive یک بازی در سبک اکشن و ماجراجویی و شبیه ساز است که در سال 2016 توسط Alexey Glinskiy ساخته شده و برای پلتفرم PC منتشر شده است  اکنون وبسایت TCGames ترینر جدید و سالم این بازی را براتون آماده دانلود کرده برای آموزش و دانلود به ادامه مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

 

 ترینر بازی GEAR GUNS Tank Offensive

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1143
دانلود ترینر سالم بازی Gothic 3 Forsaken Gods
خلاصه داستان :

بازي محبوب Gothic 3 Forsaken Gods که در سال 2008 توسط شرکت بزرگ JoWooD Entertainment منتشر شد از این رو سایت TCGAMES ترینر جدید و سالم این بازی را که توسط BREWERS برای ورژن v1.0 منتشر شده را براتون آماده دانلود کرده برای آموزش و دانلود به ادامه مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید

 

 ترینر سالم بازی Gothic 3 Forsaken Gods

 

 

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1010
دانلود ترینر سالم بازی Gemini Heroes Reborn
خلاصه داستان :

بازي کامپیوتر Gemini Heroes Reborn عنواني در سبک اول شخص اکشن و ماجراجويي مي باشد که ترینر جدید و سالم این بازی توسط LinGon برای ورژن v1.01  منتشر شده را براتون آماده دانلود کرده برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

 ترینر سالم بازی Gemini Heroes Reborn

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 964
دانلود ترینر سالم بازی Guilty Gear Xrd SIGN
خلاصه داستان :

سایت TCGAMES ترینر جدید و سالم بازی Guilty Gear Xrd SIGN که توسط FLiNG برای ورژن V1.0 منتشر شده را براتون آماده دانلود کرده برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

 

 ترینر سالم بازی Guilty Gear Xrd SIGN

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 902

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان