تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی Euro Truck Simulator 2 | تی سی گیمز

تمامی رمزهای تقلب بازی Euro Truck Simulator 2 , دانلود رایگان بازی Euro Truck Simulator 2 , ترینر سالم و رایگان بازی Euro Truck Simulator 2 ,چیت بازی

تمامی رمزهای تقلب بازی Euro Truck Simulator 2 , دانلود رایگان بازی Euro Truck Simulator 2 , ترینر سالم و رایگان بازی Euro Truck Simulator 2 ,چیت بازی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
ترینر بازی Euro Truck Simulator 2 (All Versions) +6 Trainer
خلاصه داستان :

 سلام  دوستان،در این پست ترینر بازی Euro Truck Simulator 2 که توسط گروه LinGon و BlIzZaRd با ورژن (All Versions) برای تمامی ورژنهاست  منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای دانلود و آموزش به قسمت ادامه مطلب بروید. 

 

 

Euro Truck Simulator 2 یک بازی جدید در سبک شبیه ساز رانندگی با کامیون است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت SCS Software ساخته و برای  پلتفرم PC عرضه شده است .بازی Euro Truck Simulator 2 یک بازی بسیار زیبا و عالی است که برای شبیه سازی کامیون باربری ساخته شده و شما میتوانید تجربه ی باورنکردی با کامیونها را داشته باشید و از رانندگی با آن لذت ببرید .در بازی Euro Truck Simulator 2 این امکان به شما دارید که همراه ماشینهای سنگین به رانندگی در جاده های بسیار وسیع میان شهرهای مختلف کشورهای اروپایی مانند رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ بپردازید و تجربه بیش از چند صد مایل همراه با ماشینهای سنگین بدست آورید .در این سفرها با وجود محدودیت زمانی و فشاری که وجود دارد  استقامت ، مهارت و سرعت شما سنجیده و افزایش می یابد. پس اگر شما خود را یک راننده حرفه ای میدانید مهارت های خود را در بازی Euro Truck Simulator 2 به چالش بکشید .

 

کدهای فعال کننده بازی :

Numpad 1 ~ Infinite Money

Numpad 2 ~ Infinite Experience

Numpad 3 ~ Infinite Fuel

Numpad 4 ~ No Truck Damage

Numpad 5 ~ No Rest Breaks

Numpad 6 ~ Increase Game Speed

 

 نمایی از ترینر بازی :

 

 

 

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 

 

نام فایل :
Euro Truck Simulator 2 (All Versions) +6 Trainer
سایز فایل :
2.17 MB
رمز فایل :
      www.tcgames.rozfa.com

دانلود از پیکو فایل 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 146

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان