تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر بازی The Banner Saga v2.7.01 (+8 Trainer) LinGon

درودبه کاربران تی سی گیمز ترینر سالم و معتبر بازی The Banner Saga که توسط گروه LinGon برای ورژن v2.7.01 بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای ج

درودبه کاربران تی سی گیمز ترینر سالم و معتبر بازی The Banner Saga که توسط گروه LinGon برای ورژن v2.7.01 بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای ج

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی The Banner Saga v2.7.01 (+8 Trainer) LinGon
خلاصه داستان :

درودبه کاربران تی سی گیمز ترینر سالم و معتبر بازی The Banner Saga که توسط گروه LinGon برای ورژن v2.7.01 بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

ترینر بازی The Banner Saga v2.7.01 (+8 Trainer) LinGon

 

گرافيک خوب، موسيقي متن ارزشمند و بسياري از ويژگي هاي جذاب ديگر در بازي Role-playing The Banner Saga ، اين بازي نقش آفريني در مورد نبرد هاي حماسي وايکينگ ها است جايي که تصميمات،گفتگو ها و درگيري هاي شما مستقيما بر اهداف و سفر شما در بازي تاثير خواهد گذاشت. در اين بازي شما با گرد آوردن متحدان خود از مناطق و مناظر چشم نواز و زيبا عبور خواهيد کرد و در کنار آن بايد افرادي را انتخاب کنيد که به نبرد شما در برابر تهديدي که امپراطوري شما را خدشه دار کرده کمک کنند ، در اين راه همه زنده نخواهند ماند ولي در يادها باقي ميمانند.در اين بازي ?? شخصيت قابل انتخاب وجود دارد  که شامل انسان ها و غول ها ميشود و در ? کلاس طبقه بندي ميشوند که هرکدام قابليت ها و توانايي هاي خاص خود را دارند.

 

حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows XP SP3
Memory: 2 GB RAM
Hard Drive: 3 GB available space
 
سيستم پيشنهادي:
OS: Windows 7 SP1
Memory: 4 GB RAM
Hard Drive: 6 GB available space

 

آموزش استفاده از ترينر  LinGon : ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روي HOME در صفحه کيبورد کليد کنيد تا ترینر فعال بشه و در آخر بر روي کليد هاي F1 تا F4 کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

 


 نام فايل :
The Banner Saga v2.7.01 (+8 Trainer) LinGon
سايز فايل :
MB 1.80
رمز فايل :
      www.tcgames.rozfa.com
دانلود DOWNLOAD

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 453

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان