تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود کرک جدید بازیها,دانلود سیو بازیها,دانلود کرک با لینک مستقیم

جدیدترین کرک بازیها,فیکس کننده بازیها,رفع مشکلات بازیها,حل مشکل و ارور بازیها,تی سی گیمز مرجع تخصصی کرک وسیو بازیها,

جدیدترین کرک بازیها,فیکس کننده بازیها,رفع مشکلات بازیها,حل مشکل و ارور بازیها,تی سی گیمز مرجع تخصصی کرک وسیو بازیها,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود کرک و فیکس بازی The Surge 2
خلاصه داستان :

بازی The Surge 2 یک بازی اکشن کامپیوتری هست این بازی که در سال 2019 منتشر شد بلافاصله توسط گروه بزرگ CODEX کرک شد و در آپدیت های مختلف در اختیار بازی بازان قرار گرفت که برای دانلود و آموزش می تونید ما رو همراهی کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1884
دانلود سیو کامل بازی Terminator Resistance
خلاصه داستان :

پس از انتشار بازی ترمیناتور Terminator Resistance توسط کمپانی Reef Entertainment برای پلتفرم پی سی  اکنون سیو های کامل و 100٪ این بازی را برای دوستداران سبک اکشن و شوتر اول شخص یعنی بازی نابودگر را به همراه آموزش انتقال سیو های قرار دادیم برای دانلود در ادامه ما را همراهی کنید

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1882
دانلود سیو بازی اسنایپر 2019 Sniper Ghost Warrior Contracts
خلاصه داستان :

پس از انتشار بازی Sniper Ghost Warrior Contracts  توسط کمپانی سی ای گیمز برای پلتفرم پی سی اکنون سیو های کامل و 100٪ این بازی را برای دوستداران سری جدید بازی اسنایپر 2019 را به همراه آموزش انتقال سیو های قرار دادیم برای دانلود در ادامه ما را همراهی کنید

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1879
دانلود سیو بازی Battlefield 5
خلاصه داستان :

سیو های کامل و 100% بازی بتلفیلد 5 به همراه آموزش و راهنمای کامل در این پست برای شما کاربران وب سایت TCGAMES قرار دادیم برای دانلود و راهنمایی کامل به قسمت توضیحات بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید پس در ادامه ما را همراهی کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1872
دانلود کرک و معتبر بازی Darksiders 3
خلاصه داستان :

پس از عرضه بازی اکشن و هیجان انگیز به نام دارک سایدرز 3 Darksiders 3 توسط کمپانی Realmforge Studios در سال 2018 این عنوان پس از گذشت یک ماه توسط CODEX کرک شد حال یکی از مهمترین دلایل اجرا نشدن این بازی کرک معتبر و سالم بازی است که ما در این پست به علت کرش کردن بازی همچین فیکس کردن کامل بازی اشاره خواهیم کرد پس برای اجرای بهتر بازی ، شما به کرک کاملا سالم و تست شده نیاز دارید که همین الان می توانید برای دانلود کرک و آپدیت های جدید در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1871
دانلود کرک بازی FIFA 2019
خلاصه داستان :

انتظارها به پایان رسید و گروه CPY مثل همیشه کرک سالم و نهایی خود را برای بازی محبوب فوتبال فیفا 2019 محصول 2018 منتشر کرد حال به جرات میتوان گفت که یکی از مهمترین دلایل اجرا نشدن این بازی به کرک بازی است در این پست به علت کرش کردن بازی همچین فیکس کردن بازی اشاره خواهیم کرد پس برای اجرای بهتر بازی ، شما به کرک کاملا سالم و تست شده نیاز دارید که همین الان می توانید برای دانلود کرک و آپدیت های جدید در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1870
دانلود کرک بازی Just Cause 4
خلاصه داستان :

پس از انتشار سري جديد و محبوب جاست کاز با نام Just Cause 4 اين عنوان زودتر از اون چيزي که فکرش ميتوانستيم بکنيم توسط گروه بزرگ و نام دار CPY کرک شد حال به جرات ميتوان گفت که يکي از دغدغه هاي اصلي اجرا نشدن اين بازي کرک بازيست که توسط CPY اين مشکل حل شد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1869
دانلود کرک بازی Battlefield 5
خلاصه داستان :

انتظارها به پایان رسید و گروه CPY کرک سالم و نهایی خود را برای بازی اکشن و اول شخص به نام بتلفیلد 5 محصول 2018 منتشر کرد حال به جرات میتوان گفت که یکی بزرگترین دغدغه های اجرا نشدن این بازی زیبا کرک بازی است که ما آن را برای شما رفع کردیم در این پست علاوه بر لینک دانلود به علت کرش کردن بازی همچین فیکس کردن بازی اشاره خواهیم کرد پس برای اجرای بهتر بازی ، شما به کرک کاملا سالم و تست شده نیاز دارید که همین الان می توانید برای دانلود کرک و آپدیت های جدید در ادامه همراه ما باشید.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1863
دانلود سیو بازی Darksiders 3
خلاصه داستان :

سیو های کامل و 100% بازی دارک سایدرز 3 Darksiders به همراه آموزش و راهنمای کامل در این پست برای شما کاربران وب سایت TCGAMES قرار دادیم برای دانلود و راهنمایی کامل به قسمت توضیحات بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید پس در ادامه ما را همراهی کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1861
دانلود کرک بازی HITMAN 2 2018
خلاصه داستان :

انتظارها به پایان رسید و بازی محبوب هیمتن 2 | HITMAN 2 2018 محصول سال 2018 توسط گروه CPY کرک شد حال به جرات میتوان گفت که یکی از مهمترین دلایل اجرا نشدن این بازی به کرک بازی است در این پست به علت کرش کردن بازی همچین فیکس کردن بازی اشاره خواهیم کرد پس برای اجرای بهتر بازی ، شما به کرک کاملا سالم و تست شده نیاز دارید که همین الان می توانید برای دانلود کرک و آپدیت های جدید در ادامه همراه ما باشید.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1856
دانلود کرک بازی Pro Evolution Soccer 2019
خلاصه داستان :

بالاخره انتظارها به پایان رسید و نسخه اصلی و محبوب بازی Pro Evolution Soccer 2019 سری PES توسط کمپانی کونامی در سال 2018 منتشر شد پس از عرضه بازی پی ای اس 2019 PES بلافاصله توسط گروه CPY کرک شد حال به جرات میتوان گفت که یکی از مهمترین دلایل اجرا نشدن این بازی به کرک بازی است در این پست به علت کرش کردن بازی همچین فیکس کردن بازی اشاره خواهیم کرد پس برای اجرای بهتر بازی ، شما به کرک کاملا سالم و تست شده نیاز دارید که همین الان می توانید برای دانلود کرک و آپدیت های جدید در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1854
دانلود سیو بازی Assassins Creed Odyssey
خلاصه داستان :

سیو های کامل و 100% بازی اساسین کرید ادیسه Assassins Creed Odyssey به همراه آموزش و راهنمای کامل در این پست برای شما کاربران وب سایت TCGAMES قرار دادیم برای دانلود و راهنمایی کامل به قسمت توضیحات بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید پس در ادامه ما را همراهی کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1850
دانلود سیو بازی OVERKILLs The Walking Dead
خلاصه داستان :

سیو های کامل و 100% بازی OVERKILLs The Walking Dead به همراه آموزش و راهنمای کامل در این پست برای شما کاربران وب سایت TCGAMES قرار دادیم برای دانلود و راهنمایی کامل به قسمت توضیحات بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید پس در ادامه ما را همراهی کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1849
دانلود سیو بازی Fallout 4
خلاصه داستان :

بازی فالوت 4 و به انگلیسی Fallout 4 یک بازی ویدیویی در سبک اکشن نقش آفرینی و جهان باز است که توسط کمپانی Bethesda ساخته و در سال 2015 منتشر شد اکنون سیو های کامل و 100% این عنوان را براتون آماده دانلود کردیم برای آموزش و راهنمای کامل به قسمت توضیحات بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید پس در ادامه ما را همراهی کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1844
دانلود کرک بازی Dungeons 3 Clash of Gods
خلاصه داستان :

پس از عرضه بازی Dungeons 3 Clash of Gods توسط کمپانی Realmforge Studios در سال 2018 این عنوان توسط CODEX کرک شد حال به جرات میتوان گفت که یکی از مهمترین دلایل اجرا نشدن این بازی به کرک بازی است در این پست به علت کرش کردن بازی همچین فیکس کردن بازی اشاره خواهیم کرد پس برای اجرای بهتر بازی ، شما به کرک کاملا سالم و تست شده نیاز دارید که همین الان می توانید برای دانلود کرک و آپدیت های جدید در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1836
دانلود کرک بازی OVERKILLs The Walking Dead
خلاصه داستان :

پس از عرضه بازی OVERKILLs The Walking Dead توسط کمپانی a Starbreeze Studio بلافاصله توسط CODEX کرک شد حال به جرات میتوان گفت که یکی از مهمترین دلایل اجرا نشدن این بازی به کرک بازی است در این پست به علت کرش کردن بازی همچین فیکس کردن بازی اشاره خواهیم کرد پس برای اجرای بهتر بازی ، شما به کرک کاملا سالم و تست شده نیاز دارید که همین الان می توانید برای دانلود کرک و آپدیت های جدید در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1830
دانلود سیو بازی Lords of the Fallen
خلاصه داستان :

بازی Lords of the Fallen یک بازی در سبک اکشن است که توسط کمپانی CI Games ساخته و در سال 2014 منتشر شد اکنون سیو های کامل و 100% این عنوان را براتون آماده دانلود کردیم برای آموزش و راهنمای کامل به قسمت توضیحات بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید پس در ادامه ما را همراهی کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1829
دانلود سیو کامل و 100% بازی Max Payne 2
خلاصه داستان :

بازی Max Payne 2 یک بازی در سبک اکشن است که توسط کمپانی Remedy Entertainment, Rockstar Vienna ساخته و در سال 2003 منتشر شد اکنون سیو های کامل و 100% این عنوان را براتون آماده دانلود کردیم برای آموزش و راهنمای کامل به قسمت توضیحات بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید پس در ادامه ما را همراهی کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1824
دانلود سیو کامل و 100% بازی Vampyr
خلاصه داستان :

بازی ومپایر Vampyr یک بازی در سبک ترسناک و خون آشام است که توسط کمپانی CRYENGINE ساخته و در سال 2018 منتشر شد اکنون سیو های کامل و 100% این عنوان را براتون آماده دانلود کردیم برای آموزش و راهنمای کامل به قسمت توضیحات بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید پس در ادامه ما را همراهی کنید. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1823
دانلود سیو کامل و 100% بازی Mafia 2
خلاصه داستان :

بازی مافیا 2 Mafia II یک بازی در سبک اکشن و اول شخص است که توسط کمپانی توکی چک ساخته و توسط شرکت 2K Games در سال 2010 برای پلتفرم ویندوز منتشر شد اکنون سیو های کامل و 100% این عنوان را براتون آماده دانلود کردیم برای آموزش و راهنمای کامل به قسمت توضیحات بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید پس در ادامه ما را همراهی کنید. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1822

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان