تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

ترینر جدید بازی Order Of War | تی سی گیمز

ترینر جدید بازی Order Of War , Download Trainer Order Of War , جدیدترین ترینر بازی Order Of War , دانلود بازی استراتژیک جنگ جهانی دوم ,دانلود بازی برای پی سی

ترینر جدید بازی Order Of War , Download Trainer Order Of War , جدیدترین ترینر بازی Order Of War , دانلود بازی استراتژیک جنگ جهانی دوم ,دانلود بازی برای پی سی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر سالم بازی Order Of War
خلاصه داستان :

بازي کامپيوتر Order Of War دستور جنگ يکي از سري بازي هاي سبک استراتژيک است که توسط Wargaming.net طراحي و ساخته شد و کمپاني Square Enix آن را در سال 2009 براي پلتفرم PC به بازار عرضه کرد حال سایت TCGAMES ترینر جدید و سالم این بازی را که توسط MrAntiFun برای ورژن V1.0.1 و V1.0.2423 منتشر شده را براتون آماده دانلود کرده برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

 

 

 

 

بازي کامپيوتر Order Of War دستور جنگ يکي از سري بازي هاي سبک استراتژيک است که توسط Wargaming.net طراحي و ساخته شد و کمپاني Square Enix آن را در سال 2009 براي پلتفرم PC به بازار عرضه کرد . تابستان 1944 , جنگ جهاني دوم به پايان خودش نزديک مي شود زماني که متفقين در حال تدارک دو عمليات مهم و حساس هستند تا بتوانند نيروهاي آلماني را از دو جناح شرق و غرب به عقب برانند .

 

حداقل سيستم مورد نياز :

OS : Windows XP SP2

CPU : Single-core with 3.0 GHz or dual-core with 2.0 GHz

RAM : 2GB of RAM

VGA : Geforce 7600 with 256 MiByte

DX : DirectX 8.1

HDD : 10 GiByt

 

سيستم پيشنهادي :

OS : Windows XP SP2

CPU : Dual-core with 3.2 GHz

RAM : 2 GiByte or more

VGA : Geforce 9800 with 512 MiByte

DX : DirectX 8.1

HDD : 10 GiByte

 

 

  آموزش استفاده از ترينر MrAntiFun ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، سپس در حال بازي بروی F1 کلیک کنید تا ترینر فعال شود حال بروی F2 تا F4 کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

 

  

 نام فايل :
 Order of War v1.0.0.1 (+3 Trainer) MrAntiFun
سايز فايل :
MB 3.35
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   

دانلود DOWNLOAD 

 

 

 نام فايل :
 Order Of War V1.0.2423 DX11 Trainer  +3 MrAntiFun
سايز فايل :
MB 3.30
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   

دانلود DOWNLOAD 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1052

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان