تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود جدیدترین درایور بازیها

دانلود جدیدترین و کامل ترین آرشیو درایور بازیها شامل Microsoft Visual C 2005-2008-2010-2012 و nVIDIA GeForce Driver 344.75 WHQL و Nvidia PhysX 9.13.0604 و Steam 02.07.2014

دانلود جدیدترین و کامل ترین آرشیو درایور بازیها شامل Microsoft Visual C 2005-2008-2010-2012 و nVIDIA GeForce Driver 344.75 WHQL و Nvidia PhysX 9.13.0604 و Steam 02.07.2014

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود Microsoft Visual C++ 2005-2008-2010-2012
خلاصه داستان :

Microsoft Visual C++ گاهي وقت ها در هنگام نصب برنامه و يا گيم و … با اخطارهايي مانند اين تصوير ( ارور MSVCP.dll ) روبه رو مي شود . که اين اخطار نشان دهنده ي عدم نصب Microsoft Visual C++ Redistributable Package مي باشد که يک نوع مفسر زبان برنامه نويسي ويژوال سي پلاس پلاس  مي باشد . در بازي ها و نرم افزارهاي جديد نيازمند اين پکيج هستيد در واقع به وصورت عادي سيستم عامل اجرا نمي شود و نيازمند يک مفسر مي باشد در ادامه همراه ما باشید 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 467
دانلود Nvidia PhysX 9.13.0604 – نرم افزار اجراي بهتر بازي ها
خلاصه داستان :

Nvidia PhysX در عصر حاضر و با پيشرفت تکنولوژي صنعت بازي هاي رايانه اي نيز تغييرات عمده اي را در خود مي بيند . که اين تغييرات موجب افزايش روز افزون کاربران بازي هاي رايانه اي شده است . حال به دليل نوع ساخت برخي از بازي ها ممکن است براي شما نيز پيش آمده باشد که در اجراي اينگونه از بازي هاي کامپيوتري به خطايي مانند physxloader.dll يا ( physxloader.dll is missing ) مواجه شويد ، که نشان مي دهد بازي براي اجراي صحيح ، به نرم افزار هاي جانبي مانند نرم افزار اجراي بهتر بازي رايانه اي با نام Nvidia PhysX نياز دارد .
نرم افزار Nvidia PhysX توسط شرکت معتبر nVIDIA ساخته و عرضه شده است که به عنوان مکملي براي  اجراي بهينه ي بازي هاي رايانه اي محسوب مي شود . نرم افزار Nvidia PhysX به شما اين امکان را مي دهد تا بازي هاي مورد نظر خود را با کيفيتي بالاتر و سرعتي بهتر اجرا کنيد . همچنين اين نرم افزار باعث مي شود تا برخي از خطاهايي که قبل از اجراي بازي ها و يا در طول بازي رخ مي دهد ، به طور کامل از بين رود . در آخر بايد اضافه کنيم که نرم افزار Nvidia PhysX با تمامي نسخه هاي ويندوز 32 بيتي و 64 بيتي سازگاري کامل دارد . به همين دليل پيشنهاد مي کنيم براي از بين بردن اخطارهاي ناخواسته و احتمالي در اجراي بازي هاي رايانه اي ، حتما نرم افزار اجراي بهتر بازي ها Nvidia PhysX را از ادامه ي مطلب دريافت نماييد .

 

دانلود Nvidia PhysX 9.13.0604 – نرم افزار اجراي بهتر بازي ها

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 466
دانلود Microsoft XNA Framework Redistributable 4.0 – نرم افزار اجراي بهتر بازي ها
خلاصه داستان :

 Microsoft XNA Framework Redistributable 4.0 ابزاري براي توليد چارچوب و فراهم نمودن شرايط مناسب براي توسعه دهندگان بازي براي ويندوز مي باشد. با اين نرم افزار امکان توطيع مجدد و ارتباط با محصول روي پلتفرم ويندوز فراهم مي شود. در اين برنامه کتابخانه ها و توابعي براي توسعه بازي هاي مبتني بر XNA .Net XNA Framework طراحي شده است و آن شامل توابعي کليدي و کلاس ها و مقاديري است که توسعه دهندگان بازي به وسيله XNA Game Studio به آن نياز پيدا مي کنند.
با اين برنامه طراح گيم ما زمان کمتري را روي بخش گرافيکي صرف مي کند و بيشتر بر روي کدها متمرکز مي شود همچنين کمک مي کند تا کاربران بازي هاي خود را بدون هيچ دغدغه اي اجرا کنند و همانطور هم مشخص است CNa Framework براي اجراي بعضي بازي ها لازم و ضروري مي باشد. هم اکنون مي توانيد آخرين نسخه برنامه Microsoft XNA Framework Redistributable را به صورت رايگان از سايت تی سی گیمز دريافت نماييد.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 465
دانلود Steam 02.07.2014 – نرم افزار استيم براي اجراي بازي ها
خلاصه داستان :

 Steam.28.03.2016 نرم افزار استيم را بسياري از کاربراني که به  بازي هاي رايانه اي علاقه دارند مي شناسند . نرم افزار Steam يک برنامه ي ضروري براي اجراي بازي هاي شرکت Valve مي باشد که مهمترين محصولات اين شرکت بازي محبوب و بسيار جذاب کانتر مي باشد . برنامه Steam براي اجراي تعداد زيادي از بازيهاي رايانه اي و رسانه هاي مرتبط نظير اخبار و تريلرها استفاده مي شود ، از اين رو پيشنهاد مي کنيم  جديدترين نسخه ي نرم افزار استيم را از ادامه ي مطلب دريافت کنيد . اين نرم افزار براي خيلي از بازي هاي مشهور مثل Resident Evil 6 و Call of Duty: Black OPS 2 مورد نياز است. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 464
دانلود OpenAL 2.0.7.0 - رندر صداهاي سه بعدي در بازي
خلاصه داستان :

OpenAL 2.0.7.0 مخفف (Open Audio Library) يک API صوتي مولتي پلتفرم و ساده ميباشد. هدف از طراحي OpenAL رندر موثر و کارآمد صداهاي سه بعدي چند کاناله وابسته به موقعت مکاني ميباشد. قالب و قرارداد هاي بکار رفته در اين API بسيار به OpenGL شباهت دارد و از آن متاثر شده است. امروزه کتابخانه هاي زيادي وجود دارند که ادعاي کار کردن با سخت افزارهاي صوتي در سطوح پايين را دارند ( هر چند که اين ادعا ميتواند صحيح باشد ) اما طراحان اين کتابخانه در طراحي آن مواردي را لحاظ کردند که اين کتابخانه را به کتابخانه اي ممتاز تبديل کرد. اول از همه آنها از OpenGL API تقليد کردند که يکي از بهترين API هايي است که تاکنون طراحي شده.

ابزار OpenAL 2.0.7.0 - رندر صداهاي سه بعدي در بازي

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 463

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان