تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

آموزش و درایور بازیها

دانلود نرم افزار درایور بازیها دانلود جدیدترین ابزار مورد نیاز بازیها آموزش و راهنمای کامل بازیها

دانلود نرم افزار درایور بازیها دانلود جدیدترین ابزار مورد نیاز بازیها آموزش و راهنمای کامل بازیها

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
آموزش کامل بازی فیفا FIFA 19 از مبتدی تا حرفه ای !!!
خلاصه داستان :

بدون شک تا حالا یکبار هم که شده بازی فوتبال فیفا را از نزدیک با دوستان خود تجربه کرده اید و یا بصورت شانسی بردید یا اکثر مواقع باخته اید !!! ولی تا حالا نشده این بازی رو بصورت حرفه ای دنبال کنید اگر از امروز تصمیم دارید که یک گیمر حرفه ای در این زمینه باشید باید همه تکنیک ها رو بلد باشید و ما تصمیم گرفتیم مقاله ای تحت عنوان آموزش ضربات ایستگاهی ، دریبل زدن ، شوت زدن ، پاس دادن ، کونر و پنالتی زدن در FIFA19 برای شما آموزش دهیم در اين آموزش که بصورت یک ویدیو می باشد به نحوه يادگيری کامل این عنوان در کنسول های PS4 و ايکس باکس وان و همچنین رایانه های شخصی خواهيم پرداخت در ادامه همراه ما باشيد. 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1777
رفع تمامی ارورها و مشکلات بازی Immortal Unchained
خلاصه داستان :

Immortal Unchained یکی از بازی های سبک اکشن ، ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Toadman Interactive طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Toadman Interactive برای پلتفرم PC روانه بازار شده است حال باگذشت چند روز از عرضه و انتشار این محصول در بازار جهانی شاهد انتشار گزارشاتی از مشکلات این بازی از گوشه و کنار بودیم مشکلاتی از قبیل سیاه شدن صفحه بازی,کرش,باگ,استپ وارکینگ و... که همیشه دامن گیر بازی بازان پلتفرم های رایانه های شخصی بوده و خواهد بود حال درصدد آمدیم تا قرار دادن این آموزش تا حدودی از مشکلات و ارورهای کاربران خوبمان کم کنیم پس در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1716
رفع تمامی ارورها و مشکلات بازی Vampyr
خلاصه داستان :

 امروز به بررسی و آموزش اشکالاتی از قبیل : سیاه شدن صفحه بازی,کرش,گیر کردن در صفحه در حال بارگذاری,استپ وارکینگ , ارور و مشکلات بازی ومپیر Vampyr خواهیم پرداخت پس قبل از همه اول به شما توصیه می کنیم که یک نگاه به سیستم مورد نیاز بازی خواسته شده و بازیتان بیندازیت و با ارتقا دادن قطعات سخت افزاری ، شاهد برطرف شدن خیلی از مشکلات بازیتان خواهید بود پس در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1711
رفع تمامی ارورها و مشکلات بازی Shadow of the Tomb Raider
خلاصه داستان :

امروز به بررسی و آموزش اشکالاتی از قبیل : سیاه شدن صفحه بازی,کرش,گیر کردن در صفحه در حال بارگذاری,استپ وارکینگ , ارور و مشکلات بازی Shadow of the Tomb Raider خواهیم پرداخت پس قبل از همه اول به شما توصیه می کنیم که یک نگاه به سیستم مورد نیاز بازی خواسته شده و بازیتان بیندازیت و با ارتقا دادن قطعات سخت افزاری ، شاهد برطرف شدن خیلی از مشکلات بازیتان خواهید بود پس در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1699
رفع تمامی ارورها و مشکلات بازی Need for Speed Payback
خلاصه داستان :

حال باگذشت چند ماه از عرضه این محصول در بازار جهانی شاهد انتشار گزارشاتی از مشکلات این بازی از گوشه و کنار بودیم مشکلاتی از قبیل سیاه شدن صفحه بازی,کرش,باگ,استپ وارکینگ و... که همیشه دامن گیر بازی بازان پلتفرم های رایانه های شخصی بوده و خواهد بود حال درصدد آمدیم تا قرار دادن این آموزش تا حدودی از مشکلات و ارورهای کاربران خوبمان کم کنیم پس در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1697
آموزش کامل زدن ضربات ایستگاهی در فیفا FIFA 2018
خلاصه داستان :

زدن ضربات ایستگاهی و آزاد در عنوان فیفا FIFA 2018 همیشه یک دغدغه جدی برای تمام بازیکنان و دوستداران این بازی محسوب می شود پس تصمیم گرفتیم مقاله ای تحت عنوان آموزش ضربات ایستگاهی در FIFA18 برای شما آماده کنیم در اين آموزش که بصورت یک ویدیو می باشد به نحوه يادگيري کامل زدن ضربات ايستگاهي و کاشته در کنسول PS4 و ايکس باکس وان خواهيم پرداخت در ادامه همراه ما باشيد.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1672
آموزش کامل زدن ضربات ایستگاهی در PES 2017
خلاصه داستان :

کونامی رسما اعلام کرده بود که هدفش در ساخت PES 2017، شبیه‌تر کردن بازی به یک فوتبال واقعی است؛ به نوعی که تجربه بازی کردن این بازی، قرار است شبیه به تماشای یک فوتبال واقعی باشد. حال اگر شما این بازی را تجربه کرده باشید قطعا به زیبای های دو چندان این بازی پی برده اید کونامی در بخش تاکتیکی بازی تغییرات پیشرفته و جدیدی را داده است که به وسیله آن می توانید آرایش تیمی و رفتار بازیکنان را آنطور که می خواهید تعریف کنید در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1548
رفع مشکلات و ارورهای Error بازی Far Cry Primal
خلاصه داستان :

بازی Far Cry Primal در سال 2016 توسط کمپانی مطرح Ubisoft ساخته و برای پلتفرم های PC عرضه شد این بازی توسط استدیو بازی ‎سازی Ubisoft Montréal ساخته و نیز استدیو‎های Ubisoft Toronto ،Ubisoft Shanghai و Ubisoft Kiev در ساخت بازی فارکرای پریمال نقش مهمی ایفا کردند. حال باگذشت یک ماه از عرضه این محصول در بازار جهانی شاهد انتشار گزارشاتی از مشکلات این بازی از گوشه و کنار بودیم مشکلاتی از قبیل سیاه شدن صفحه بازی,کرش,باگ,استپ وارکینگ و... که همیشه دامن گیر بازی بازان پلتفرم های رایانه های شخصی بوده و خواهد بود حال درصدد آمدیم تا قرار دادن این آموزش تا حدودی از مشکلات و ارورهای کاربران خوبمان کم کنیم پس در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1523
آموزش اتصال دسته PS4 به کامپیوتر
خلاصه داستان :

یکی از بزرگترین ویژگی های که کمپانی سونی به ساخت کنترلر DualShock 4 روی آورده است سازگاری کامل دسته PS4 با رایانه های شخصی مبتنی بر ویندوز است که این امر باعث خشنودی و رضایت بسیاری از کاربران و طرفداران کامپیوتر شده است اکنون شما به راحتی می توانید با استفاده از یک برنامه کوچک به نام DS4Windows دسته پلی استیشن 4 خود را به کامپیوتر متصل کنید و از بازی کردن نهایت لذت را ببرید برای آموزش و راهنمای کامل در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1484
رفع ارور و مشکلات بازی Watch Dogs 2
خلاصه داستان :

سگ های نگهبان ۲ یا Watch Dogs 2 یک بازی ویدئویی تیراندازی سوم شخص در سبک اکشن ماجراجویی با جهانی باز است که سازندهٔ آن یوبی سافت منترآل است و یوبی سافت عهده دار منتشر کردن آن است حال به بررسی و آموزش اشکالاتی از قبیل : سیاه شدن صفحه بازی,کرش,استپ وارکینگ , ارور و مشکلات خواهیم پرداخت پس در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1466
رفع ارور و مشکلات بازی Call of Duty Infinite Warfare
خلاصه داستان :

پس از انتشار تریلر جنجالی بازی کالاف دیوتی اینفینیتی وارفار در یوتیوب به عنوان منفورترین تریلر با 3 میلیون دیس لایک توانست دومین جایگاه را در یوتیوب دریافت کند امروز به بررسی و آموزش اشکالاتی از قبیل : سیاه شدن صفحه بازی,کرش,گیر کردن در صفحه در حال بارگذاری,استپ وارکینگ , ارور و مشکلات خواهیم پرداخت بنابراین، اول از همه، به شما توصیه می کنیم یک نگاه به سیستم مورد نیاز خواسته شده و بازیتان بیندازیت و با ارتقا دادن قطعات سخت افزاری ، شاهد برطرف شدن خیلی از مشکلات بازیتان خواهید بود پس با ما همراه باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1397
رفع تمامی ارور ها و مشکلات بازی مافیا Mafia 3
خلاصه داستان :

سرانجام پس از مدت ها انتظار , سومین قسمت از فرانچایز مافیا توسط Hangar 13 طراحی و ساخته شد ولی بودن اشکالاتی از قبیل : سیاه شدن صفحه بازی,کرش,باگ,استپ وارکینگ , ارور و مشکلاتی دیگر در بازی ها کامپیوتری از دغدغه های اصلی پی سی بازان بوده و خواهد بود بنابراین، اول از همه، به شما توصیه می کنیم یک نگاه به سیستم مورد نیاز بازیتان بیندازیت و با ارتقا دادن PC خودتان ، شاهد برطرف شدن خیلی از مشکلات بازیتان خواهید بود پس با ما همراه باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1347
رفع ارور ERROR و مشکلات بازی Dark Souls 3
خلاصه داستان :

Dark Souls III عنوان جدید در سری سول می باشد که توسط استودیوی موفق FromSoftware ساخته شده است بازی Dark Souls III در تاریخ 12 آپریل 2016 توسط کمپانی Bandai Namco Entertainment برای سیستم عامل ویندوز ، PS4 , Xbox one منتشر شد در این بخش به آموزش چگونگی رفع ارروهای بازی و کرک کردن و نحوه رفع کرش این بازی خواهیم پرداخت پس در ادامه همراه ما باشید .

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1278
فیلم آموزش کرک کردن بازی Just Cause 3 نسخه VOKSI
خلاصه داستان :

از مهمترین دلایل اجرا نشدن بازی Just Cause 3 میتوان به کرک بازی اشاره کرد پس از انتشار دو کرک مختلف برای این بازی و دردسرهای زیاد برای اجرای این بازی کرک جدیدی به نام نسخه VOKSI منتشر شد که تا حدی باعث برطرف شدن این مشکل شده است ولی استفاده از این کرک به چند نکته ریز احتیاج دارد تا بازی برای شما اجرا شود حالا ما برای شما یک ویدیو آموزشی از نحوه استفاده از این کرک گذاشتیم که امیدواریم دوستدارن بازی Just Cause 3  بتوانند این بازی را اجرا و بازی لذت ببرند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1255
رفع ارور و مشکلات بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain
خلاصه داستان :

بازي کامپيوتر Metal Gear Solid V The Phantom Pain متال گیر سالید ۵ فانتوم پین يکي از بهترین بازيهاي سبک اکشن و ماجرايي است که توسط  Kojima Productions هيدئو کوجيما توليد و براي کامپيوتر ساخته شد ولی بودن اشکالاتی از قبیل : سیاه شدن صفحه بازی,کرش,باگ,استپ وارکینگ , ارور و مشکلاتی دیگر در بازی ها کامپیوتری از دغدغه های اصلی پی سی بازان بوده و خواهد بود بنابراین، اول از همه، به شما توصیه می کنیم یک نگاه به سیستم مورد نیاز بازیتان بیندازیت و با ارتقا دادن PC خودتان ، شاهد برطرف شدن خیلی از مشکلات بازیتان خواهید بود پس با ما همراه باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1236
رفع مشکلات و ارور های Error بازی PES 2017
خلاصه داستان :

PES 2017 نسخه جدید بازی Pro Evolution Soccer در سبک فوتبال می باشد که در سال 2016 توسط Konami ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر PC عرضه شده است ولی اشکالاتی از قبیل : سیاه شدن صفحه بازی,کرش,باگ,استپ وارکینگ , ارور و مشکلاتی دیگر در بازی ها کامپیوتری از دغدغه های اصلی پی سی بازان بوده و خواهد بود بنابراین، اول از همه، به شما توصیه می کنیم یک نگاه به سیستم مورد نیاز بازیتان بیندازیت و با ارتقا دادن PC خودتان ، شاهد برطرف شدن خیلی از مشکلات بازیتان خواهید بود پس با ما همراه باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1188
رفع ارور has stopped working
خلاصه داستان :

بنا به در خواست کاربران امروز می خوایم حل و رفع ارور has stopped working که معمولا در برخی مواقع در اجرای بسیاری از بازی ها و برنامه رخ می دهد که واقعا کلافه کننده هست برای آموزش به ادامه مطلب بروید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1087
راهنمای مراحل قدم به قدم بازی مافیا 2
خلاصه داستان :

در این پست به آموزش و راهنمای کامل و قدم به قدم مراحل بازی مافیا 2 خواهیم پرداخت در ادمه همراه ما باشید

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1003
رفع مشکلات و ارور های Error بازی Mad Max
خلاصه داستان :

بازي کامپيوتر Mad Max يکي از بازي هاي سبک اکشن و ماجرايي است که توسط Avalanche Studios طراحي و ساخته شده و توسط کمپاني Warner Bros. Interactive Entertainment براي پلتفرم PC به بازار عرضه شده است ولی بودن اشکالاتی از قبیل : سیاه شدن صفحه بازی,کرش,باگ,استپ وارکینگ , ارور و مشکلاتی دیگر در بازی ها کامپیوتری از دغدغه های اصلی پی سی بازان بوده و خواهد بود بنابراین، اول از همه، به شما توصیه می کنیم یک نگاه به سیستم مورد نیاز بازیتان بیندازیت و با ارتقا دادن PC خودتان ، شاهد برطرف شدن خیلی از مشکلات بازیتان خواهید بود در غیر اینصورت با ما همراه باشید

 

 

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 976
رفع مشکلات و ارور های Error بازی Assassins Creed Syndicate
خلاصه داستان :

بازی Assassins Creed Syndicate یکی از بهترینهای این سری از بازیهاست ولی بودن اشکالاتی از قبیل : سیاه شدن صفحه بازی,کرش,باگ,استپ وارکینگ , ارور و مشکلاتی دیگر در بازی ها کامپیوتری از دغدغه های اصلی پی سی بازان بوده و خواهد بود بنابراین، اول از همه، به شما توصیه می کنیم یک نگاه به سیستم مورد نیاز بازیتان بیندازیت و با ارتقا دادن PC خودتان ، شاهد برطرف شدن خیلی از مشکلات بازیتان خواهید بود پس با ما همراه باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 975

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان