تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

U

U

U

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Unravel Two
خلاصه داستان :

بازی Unravel Two یک بازی در سبک پازل و پلتفرمر است که پس از عرضه این بازی توسط Coldwood Interactive گروه MrAntiFun بلافاصله ترینر و رمزهای این بازی مهیج را منتشر کرد که هم اکنون می توانید برای آموزش و دانلود رمزهای این بازی اقدام کنید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1744
دانلود ترینر سالم بازی Urban Empire
خلاصه داستان :

Urban Empire بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2017 توسط Reborn Games ساخته برای کامپیوتر عرضه شد حال ترینر جدید و رایگان این بازی به تازگی توسط سازنده معروف ترینرهای بازی MrAntiFun ساخته و منتشر شد که برای دانلود و آموزش استفاده از ترینر در ادامه همراه ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1529
دانلود ترینر سالم بازی Ultimate General Civil War
خلاصه داستان :

به تازگی ترینر و رمزهای بازی Ultimate General Civil War توسط MrAntiFun منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1373
دانلود ترینر جدید بازی Unloved
خلاصه داستان :

UNLOVED یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی BlueEagle Productions طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Paul Schneider برای پلتفرم PC روانه بازار شده است اکنون ترینر و رمزهای جدید و تست شده این بازی توسط MrAntiFun منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1213
دانلود ترینر بازی Unaided 1939
خلاصه داستان :

Unaided 1939 یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Drix Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است اکنون ترینر و رمزهای جدید و تست شده این بازی که توسط MrAntiFun منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1184
دانلود ترینر سالم بازی Unturned
خلاصه داستان :

سایت TCGAMES ترینر جدید و سالم بازی Unturned را که توسط MrAntiFun برای ورژن V1.0 منتشر شده را براتون آماده دانلود کرده برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 992
دانلود ترینر و رمزهای بازی Undertale
خلاصه داستان :

بازی Undertale در سبک نقش آفرینی می باشد که توسط استودیوی مستقل tobyfox ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است که سایت TCGAMES ترینر جدید و سالم این بازی که توسط MrAntiFun برای ورژن V1.00 منتشر شده را براتون آماده دانلود کرده برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

 ترینر و رمزهای بازی Undertale

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 893
دانلود ترینر سالم بازی Unepic
خلاصه داستان :

در این پست ترینر سالم و تست شده بازی Unepic که توسط گروه MrAntiFun برای ورژن V1.49.0 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

ترینر سالم بازی Unepic

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 561
دانلود ترینر بازی Ultimate General Gettysburg
خلاصه داستان :

دورود بر کاربران تی سی گیمز امروز در این پست ترینر سالم بازی یولتیمیت جنرال Ultimate General Gettysburg که توسط گروه LinGon با ورژن V0.82 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای دانلود و آموزش به قسمت ادامه مطلب بروید.

<a href=ترینر بازی Ultimate General Gettysburg" align=baseline src="https://rozup.ir/up/tcgames/Pictures/UltimateGeneralGettysburg2.jpg">

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 347

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان