تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی Earths Dawn | تی سی گیمز

دانلود رایگان ترینر و رمزهای بازی Earths Dawn , چیت بازی Earths Dawn , کد تقلب بازی , ترینر بازی , تمامی رمزهای بازی Earths Dawn ,

دانلود رایگان ترینر و رمزهای بازی Earths Dawn , چیت بازی Earths Dawn , کد تقلب بازی , ترینر بازی , تمامی رمزهای بازی Earths Dawn ,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Earths Dawn
خلاصه داستان :

عنوان Earth’s Dawn یک بازی در سبک ایندی، اکشن و خشونت بار می باشد که توسط کمپانی oneoreight توسعه داده شده است که به تازگی ترینر و رمزهای این بازی توسط MrAntiFun منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

 

 ترینر بازی Earths Dawn

 

عنوان Earth’s Dawn یک بازی در سبک ایندی، اکشن و خشونت بار می باشد که توسط کمپانی oneoreight توسعه داده شده است. زمین رو به سقوط است و سرنوشت این سیاره نامعلوم است. شما باید عضوی از A.N.T.I شوید که گروهی از ابرانسانهایی است که به فناوری های پیشرفته مجهز شده اند و برای بازپس گیری زمین و مقاومت در برابر تهاجم بیگانگان دست بکار شوید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8.1/10

Processor: Core i5-3470

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GT 630 / Direct X 11 supported graphics card w/ shader model 5.0.

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

Sound Card: Any compatible soundcard

 

 آموزش استفاده از ترينر MrAntiFun :  ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی F1 تا F4 کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید در صورت موجود نبودن ترینر با ورژن مورد نظرتون به ما اطلاع بدیت تا در اسرع وقت قرار بدیم.

 آموزش مشخص شدن ورژن بازیها + فیلم آموزش 

 

نام فايل : Earths Dawn V12.09.2016 Trainer +4 MrAntiFun

حجم فايل : MB 4.30

رمز فايل : www.tcgames.ir   

 دانلود DOWNLOAD 


توضیحات / دانلود گزارش کد : 1430

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان