تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

اخبار بازی,تحلیل بازی,نقد و بررسی بازی | TCGAMES

اخبار بازی,تحلیل بازی,نقد و بررسی بازی | TCGAMES

اخبار بازی,تحلیل بازی,نقد و بررسی بازی | TCGAMES

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
انتشار بازی Shadow of the Tomb Raider سال آینده میلادی برای مک و لینوکس
خلاصه داستان :

امروز با انتشار تریلری جدید از بازی تامب رایدر 2018 Shadow of the Tomb Raider توسط شرکت فرال اینتراکتیو (Feral Interactive) که قبلا وظیفه عرضه نسخه پیشن این بازی یعنی Tomb Raider 2013 و Rise of the Tomb Raider  را در کارنامه خود داشته است اکنون وظیفه ساخت و عرضه عنوان جنجالی و زیبای سال 2018 یعنی Shadow of the Tomb Raider را برای پلتفرم های لینوکس و مک برعهده خواهد داشت. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1845
تریلر و زمان عرضه بازی بتلفیلد 5 منتشر شد
خلاصه داستان :

به جرات می توان گفت یکی از مورد انتظارترین عناوین و بازی های امسال می توان به تیراندازی اول شخص Battlefield V اشاره کرد که شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیوی دایس با انتشار جدیدترین تریلر این عنوان در بخش تک نفره ی هیجان و انتظار برای عرضه این محصول در تاریخ سه شنبه ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۷ (۲۰ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و PC بیش از بیش کرد. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1773
بیوگرافی و زندگینامه کلیف بلزینسکی طراح بازی‌های ویدئویی
خلاصه داستان :

کلیفورد مایکل (زاده 12 فوریه 1975)، ملقب به کلیف بلزینسکی CliffyB به انگلیسی Cliff Bleszinski، یک طراح آمریکایی بازی های ویدئویی، مدیر طراحی سابق بازی شرکت توسعه و بنیانگذار و رئیس فرآورده های کلیدی است مطمئنا بسیاری از شما کلیف بلزینسکی را به خوبی می‌شناسید زیرا او یکی از چهره‌های برتر و تاثیرگذار صنعت گیم به شمار می‌رود.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1637
تریلر جدید بازی Need for Speed Payback
خلاصه داستان :

بازی Need for Speed Payback در جریان رویداد E3 2017 ، به عنوان نماینده جدید این سری بازی، معرفی شد و توانست نظر همگان را به خود جلب کند.بازی مورد انتظار Need for Speed Payback، در تاریخ 10 نوامبر سال جاری، مصادف با 19 آبان، برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1612
رونمایی سونی از مدل سفید رنگ پلی استیشن ۴ اسلیم
خلاصه داستان :

اواخر ماه ژانویه طرفداران پلی استیشن 4 باید منتظر عرضه محصول جدید کمپانی سونی به نام پلی استیشن 4 اسلیم به رنگ سفید باشند سونی امروز با انتشار یک ویدیوی کاملا متفاوت زمان عرضه آن را اعلام کرد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1513
مقایسه پلی استیشن ۴ پرو با مدل معمولی
خلاصه داستان :

پس از معرفی کنسول جدید PlayStation 4 Pro توسط کمپانی سونی امروز یکی از کاربران در یوتیوب ویدیویی غیر رسمی از جعبه گشایی و مقایسه نسخه جدید PS4 Pro با نسخه قبلی آن منتشر کرده است که دیدن این ویدیو خالی از لطف نیست پس در ادامه با ما همراه باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1339
گروه سازنده بازی Tom Clancys Ghost Recon Wildlands معرفی شدند
خلاصه داستان :

شرکت یوبی سافت یک تریلر جدید از عنوان مورد انتظار Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands منتشر کرد که در آن با گروه Ghost آشنا می شوید در ادامه با تی سی گیمز همراه باشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1319
بیوگرافی و زندگینامه هیدئو کوجیما طراح بازی‌های ویدئویی
خلاصه داستان :

هیدئو کوجیما (به ژاپنی: 小島 秀夫 Kojima Hideo) (زاده ۲۴ اوت، ۱۹۶۳)، نویسنده، تهیه‌کننده، کارگردان و طراح بازی‌های ویدئویی ژاپنی و سخنگوی شرکت کونامی است. در توکیوی ژاپن متولد شد. وقتی وی هنوز کوچک بود با خانواده‌اش به شهر Shiraski و چندی بعد به کاوانیشی مهاجرت کرد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1083
بیوگرافی و زندگینامه رالف بائر پدر بازیهای ویدئویی
خلاصه داستان :

رالف اچ. بائر ((به انگلیسی: Ralph H. Baer)؛ با نام اصلی رودلف هاینریش بائر (به آلمانی: Rudolf Heinrich Baer) زاده ۸ مارس ۱۹۲۲ در شهر رودالبن آلمان ، وی یک مخترع آلمانی تبار اهل ایالات متحده آمریکا بود. وی به عنوان پدر بازی ویدیویی شناخته شده است .

 

 بیوگرافی بزرگان صنعت بازی 

 بیوگرافی و زندگینامه رالف بائر پدر بازیهای ویدئویی 

 

 بیوگرافی و زندگینامه رالف بائر پدر بازیهای ویدئویی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1082
جدیدترین تصاویر منتشر شده از عنوان Warface
خلاصه داستان :

امروز استودیو کرایتک اطلاعاتی جدید از همکاری چند نفره (Co-op) و همچنین تصاویر جدیدی از عنوان تیراندازی آنلاین Warface که به صورت رایگان در دسترس عموم قرار دارد، منتشر کرد با TCGAMES همراه ما باشید

 

 

 

نیروهای Warface در پایگاه دشمن پیشروی می‌کنند با چالش های جدیدی مانند طوفانی از گلوله های مسلسل های پیشرفته که از یک کارخانه داخل پایگاه محافظت می‌کند مواجه می‌شوند در پایان عملیات نیز بازی بازان با یک غول آخر چالش برانگیز و مرگبار به مبارزه خواهند پرداخت.

 

 مشاهده تصاویر در ادامه : 

 

 

 

...مشاهده تصاویر در سایز اصلی کلیک کنید...

 

 کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید  

 

 

 

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 979
جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی دراک سولز 3 Dark Souls
خلاصه داستان :

اولین تریلر مربوط به عنوان Dark Souls 3 در طول کنفرانس کمپانی مایکروسافت به نمایش در آمد و خیل عظیم طرفداران این عنوان نهایتاً توانستند در مورد گیم پلی این عنوان اطلاعات بیش تری به دست بیاورند در ادامه ی خبر با تی سی گیمز همراه باشید.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 933
بازی ایرانی بال های تاریک معرفی شد
خلاصه داستان :

امروز و در طی مراسمی که در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد، بازی ایرانی بال‌های تاریک معرفی شد. این بازی که توسط استودیو لکسیپ گیمز ساخته شده است، به زودی و ابتدا برای گوشی‌های هوشمند و سپس برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نکته قابل ذکر بال‌های تاریک، تهیه‌کنندگی آن توسط مجید قناد، هنرمند محبوب کشورمان است. بسیاری از شما مطمئنا خاطرات بسیار زیادی را از عمو قناد دارید.

 

 بازی ایرانی بال های تاریک معرفی شد

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 931

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان