تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر و رمزهای بازی UnEpic |تی سی گیمز

دانلود تمامی رمزهای بازی UnEpic,ترینر UnEpic,دانلود ترینر,بازی UnEpic,دانلود نسخه جدید بازی UnEpic,دانلود بازی UnEpic ورژن V1.49.0,دانلود نسخه کم حجم بازی

دانلود تمامی رمزهای بازی UnEpic,ترینر UnEpic,دانلود ترینر,بازی UnEpic,دانلود نسخه جدید بازی UnEpic,دانلود بازی UnEpic ورژن V1.49.0,دانلود نسخه کم حجم بازی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر سالم بازی Unepic
خلاصه داستان :

در این پست ترینر سالم و تست شده بازی Unepic که توسط گروه MrAntiFun برای ورژن V1.49.0 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

ترینر سالم بازی Unepic

 

 

 

 بازي Unepic ترکيبي از دو سبک نقش آفريني و پلتفرمر است که در قلعه اي عظيم متعلق به قرون وسطي  به نام Harnakon اتفاق مي افتد. در اين قلعه ي عظيم بيش از 200 اتاق با محيط هاي مختلف وجود دارد. شما در اين بازي بايد با نيزه ، گرز ، تبر ، چماق ، تير و کمان و بيش از 100 سلاح از همين جنس به جنگ موجوداتي مانند گرگ ها و ديو ها برويد. در اين بازي مي توانيد بيش از 70 جادوي مختلف بياموزيد. در اين بازي گنج هايي نيز مخفي شده است که بايد در حين مراحل مختلف آن ها را بيابيد.

 

آموزش استفاده از ترينر  MrAntiFun: ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روي کليد F1 کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن ، رمزها فعال می شوند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید.

  کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 


 
 نام فايل :
UnEpic V1.49.0 Trainer +1 MrAntiFun
سايز فايل :
MB 3.80
رمز فايل :
   www.tcgames.ir  
دانلود DOWNLOAD

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 561

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان