تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی Agarest Generations of War | تی سی گیمز

دورود بر کاربران تی سی گیمز امروز در این پست ترینر سالم بازی جنگ نسل آگارست Agarest Generations of War که توسط گروه ---- با ورژن v1 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم&

دورود بر کاربران تی سی گیمز امروز در این پست ترینر سالم بازی جنگ نسل آگارست Agarest Generations of War که توسط گروه ---- با ورژن v1 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم&

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Agarest Generations of War
خلاصه داستان :

دورود بر کاربران تی سی گیمز امروز در این پست ترینر سالم بازی جنگ نسل آگارست Agarest Generations of War که توسط گروه ---- با ورژن v1 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

 

 

ترینر بازی Agarest Generations of War

 

سبک اين بازي استراتژي بوده و بازي محصول Ghostlight ميباشد. در سحرگاه از زمان شما بايد يک جنگ بسيار سخت را پشت سر بگذاريد. درگيري بين دو گروه خوب و بد, گروه خوب همان خدايان نور و گروه بد شياطين هستند. بازي در دنياي افسانه اي Agarest به وقوع ميپيوندد که شياطين قصد نابودي آن ها را دارند, شما در واقع گروهي از انسان (خدايان نور) هستيد که باي چينش يک استراتژي و تفکر مناسب بايد شياطين و دشمنان را نابود کنيد. براي گيمر آتيم ها, اسکيل هاي مختلفي در نظر گرفته شده است که ميتوانيد از آن ها براي نابودي دشمن استفاده کنيد. گرافيک بازي بصورت سه بعدي بوده و افکت هاي بخوبي به تصوير کشيده شده اند.

 

حداقل سيستم مورد نياز:
ويندوز: Windows XP
پردازنده: 2.13GHz Intel Core2 Duo or equivalent
حافظه: 1 GB RAM
گرافيک: DirectX 9.0c compatible graphics card with 64Mb RAM and support for v3 shaders
آداپتور گرافيکي: DirectX Version 9.0c
فضاي آزاد هارد ديسک: 5 GB available space

 

  توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید. 

 


نام فايل :
Agarest Generations Of War PLUS4 Trainer
سايز فايل :
MB 3.31
رمز فايل :
      www.tcgames.rozfa.com

دانلود از پيکو فايل 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 227

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان