تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر بازی Sniper Ghost Warrior 2

 سلام  دوستان، امروز در این پست ۴ تا از بهترین ترینر بازی Sniper Ghost Warrior 2 که توسط گروه LinGon ، FLiNG و HoG منتشر شده را براتون آماده

 سلام  دوستان، امروز در این پست ۴ تا از بهترین ترینر بازی Sniper Ghost Warrior 2 که توسط گروه LinGon ، FLiNG و HoG منتشر شده را براتون آماده

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Sniper Ghost Warrior 2
خلاصه داستان :

 سلام  دوستان، امروز در این پست ۴ تا از بهترین ترینر بازی Sniper Ghost Warrior 2 که توسط گروه LinGon ، FLiNG و HoG منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

 

ترینر بازی Sniper Ghost Warrior 2

 

Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند. لذت این تجربه به قدری بالاست که در دو سال پیش عنوانی با نام Sniper: Ghost Warrior عرضه شد که تمام توجه خود را بر روی یک تجربه تک تیرانداز قرار داده بود. عنوانی که هر چند معایب بسیار فراوانی داشت اما توانست ۲ میلیون نسخه بفروشد. این موفقیت ها باعث سرآغازی برای ساخت قسمت دوم شد. اما این بار City Interactive آمده تا با جبران اشتباهات گذشته جدا از فروش بالا ، خاطره ای خوب از لحاظ نمرات هم به جای بگذارد. با وعده یک داستان حماسه ای و به نگارش در آمده توسط برترین نویسندگان Sniper Ghost warrior 2 آمده تا در این بخش یک روایت سینمایی و جذاب را ارایه دهد. البته این وعده هست که استدیوی City Interactive داشته و برای عنوانی که قسمت اول یکی از بدترین داستان سرایی  را داشته امری جسورانه به نظر می رسد.


حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: 2.2 GHz dual core Intel Core 2 Duo or AMD Athlon X2 or better

RAM: 2GB

Graphics: DirectX 9 compatible card with 512 MB RAM, Nvidia 8800 GT or AMD Radeon 3850 or better.

Operating system: Windows XP SP 3/ Windows Vista SP1

HDD: 9 GB free hard drive space

 

سیستم پیشنهادی:

CPU: 2.6 GHz quad core Intel Core i5 or AMD Phenom X4 processor

RAM: 4GB system memory

Graphics: DirectX 11 compatible graphics card with 1GB RAM, Nvidia GTX 560 or AMD 6850.

Operating system: Windows 7

HDD: 9 GB free hard drive space

 

 آموزش استفاده از ترینر HoG : شما اول باید ترینر را اجرا کنید وسپس در حال بازی بر روی اعداد  (برای مثال 1 تا 9) کلیک  کنید در صورت صحیح وارد کردن رمزها عمل می کند.

 آموزش استفاده از ترینر  FLiNG : شما اول باید ترینر را اجرا کنید وسپس در حالی که ترینر را اجرا میکنید باز را را هم اجرا کنید وبر روی کلیدهای معمولا F1 تا F12 هستند کلیک کنید سپس در بازی بر روی اعداد مثال 1 تا 99 کلیک کنید در صورت صحیح وارد کردن رمزها عمل می کند.

 آموزش استفاده از ترینر  LinGon : ترینر را اجرا کنید بر روی نوشته INFO کلید کنید سپس در حال بازی بر روی HOME در صفحه کیبورد کلید کنید و در آخر بر روی کلید های F1 تا F122 کلیک کنید در صورت صحیح وارد کردن رمزها عمل می کند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید در صورت موجود نبودن ترینر با ورژن مورد نظرتون به ما اطلاع بدیت تا در اسرع وقت قرار بدیم.

 آموزش مشخص شدن ورژن بازیها + فیلم آموزش 

 

 

نام فایل :
Sniper Ghost Warrior 2 v1.05 (+8 Trainer) FLiNG
سایز فایل :
536 KB
رمز فایل :
 
 
نام فایل :
Sniper Ghost Warrior 2 v1.0-1.04 Plus 8 FLING
سایز فایل :
536 KB
رمز فایل :

دانلود از پیکو فایل 

 

نام فایل : 
Sniper: Ghost Warrior 2 v1.03 (+8 Trainer) FLiNG
سایز فایل :
605.27 KB
رمز فایل :
 
نام فایل :
Sniper: Ghost Warrior 2 (+6 Trainer) HoG
سایز فایل :
1.41 MB
رمز فایل :
توضیحات / دانلود گزارش کد : 130

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان