تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر و رمزهای بازی بتمن آرخام سیتی Batman Arkham City

ترینر بازی Batman Arkham City,رمزهای جدید بازی Batman Arkham City,نسوز کننده بازی Batman Arkham City,تمامی رمزهای بازی ها,

ترینر بازی Batman Arkham City,رمزهای جدید بازی Batman Arkham City,نسوز کننده بازی Batman Arkham City,تمامی رمزهای بازی ها,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Batman Arkham City
خلاصه داستان :

بازی بتمن آرخام سیتی Batman Arkham City عنوان يک بازي اکشن و سوم شخص براي PC مي باشد که سایت تی سی گیمز برای کاربران خود ترینر و رمزهای این بازی که  توسط گروه SeryogaSK منتشر شده را فراهم کرده است هم اکنون برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیت های جدید ما باشید.

 

ترینر بازی Batman Arkham City

 

 

 
يکي از برترين عناوين E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغييرات بزرگي را در دنباله اين بازي نسبت به قبل مشاهده کرديم. اخيراً نمايشي از بازي پخش شده که ما شخصيت هايي مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده مي کنيم. در ابتدا بازي، چند خلافکار را نشان مي دهد که قصد باز کردن يک گاوصندوق را دارند. اين خلافکارها لباس هايي عجيبي به تن دارند، طوريکه نصف لباس آن ها سالم و نصف ديگر آن به نظر سوخته است و ماسکي که به صورت هم دارند، همينطور است. يکي از آن ها مي پرسد: "پس کي رئيس مياد؟" ديگري جواب مي دهد: "به زودي" اما اين رئيس چه کسي است؟ مسلماً با مشاهده اين لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروي دنت (Harvey Dent) و يا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نيمه ديگر آن سالم است. آن ها نگران اين هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صداي شکسته شدن شيشه اي مي آيد و ما سايه صورت Batman را مشاهده مي کنيم. اما در همان لحظه، صداي يک زن شنيده مي شود و ما Catwoman را مشاهده مي کنيم و از همين جا گيم پلي شروع مي شود و شما بايد در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسيد. واقعاً نمي توان مبارزات Arkham City را از طريق نوشته شرح داد، چون وقتي با چشم هم آن را نگاه مي کنيد، باورش سخت است.

 

 

آموزش استفاده از ترينر  LinGon : ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روي HOME در صفحه کيبورد کليد کنيد تا ترینر فعال بشه و در آخر بر روي کليد هاي F1 تا F4 کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

 


 
 نام فايل :
Batman Arkham City v1.01 (+10 Trainer) LinGon
سايز فايل :
MB 2
رمز فايل :
   www.tcgames.ir  
دانلود DOWNLOAD 

 

 

 نام فايل :
Batman Arkham City v1.03 (+5 Trainer) LinGon
سايز فايل :
MB 2.25
رمز فايل :
   www.tcgames.ir  
دانلود DOWNLOAD

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 525

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان