تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی Darksiders II Deathinitive Edition | تی سی گیمز

دانلود بازی کامپیوتر Darksiders II Deathinitive Edition,Download Trainer Darksiders II Deathinitive Edition,Trainer Darksiders II Deathinitive Edition,ترینر

دانلود بازی کامپیوتر Darksiders II Deathinitive Edition,Download Trainer Darksiders II Deathinitive Edition,Trainer Darksiders II Deathinitive Edition,ترینر

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Darksiders II Deathinitive Edition
خلاصه داستان :

 Darksiders II Deathinitive Edition یا دارک سایدرز 2 یک بازی جدید در سبک اکشن و سوم شخص است که سایت TCGAMES ترینر جدید و سالم این بازی که توسط LinGon برای ورژن V1.1 منتشر شده را براتون آماده دانلود کرده برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

 

ترینر بازی Darksiders II Deathinitive Edition

 

 

می‌توان Darksiders II Deathinitive Edition را نسخه بهبود یافته و پیشرفته‌تر Darksiders II دانست. همچنین تمامی بسته‌های الحاقی نسخه اصلی (Maker Armor Set ،The Abyssal Forge ،The Demon Lord Belial ،Death Rides ،Angel of Death ،Deadly Despair ،Shadow of Death ،Mortis Pack ،Rusanov’s Axe ،Van Der Schmash Hammer ،Fletcher’s Crow Hammer ،Mace Maximus ،Argul’s Tomb) نیز در این نسخه موجود خواهند بود. همچنین گرافیک بازی پیشرفت خوبی خواهد داشت و جلوه‌های بصری آن نیز بهبودهای بسیاری متحمل خواهند شد. تمامی بسته‌های الحاقی Darksiders II، در مجموع بیش از 30 ساعت گیم‌پلی. بهبود گرافیک بازی و تغییر موتور گرافیکی آن. از مهم‌ترین پیشرفت‌ها می‌توان به نورپردازی و سایه‌پردازی اشاره کرد. بهبود شخصیت‌ها و مراحل. اجرا با تراکم‌پیکسلی 1080p و … از جمله ویژگی های این نسخه از بازی می باشد.

 

 آموزش استفاده از ترينر LinGon ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روی HOME کلیک کنید تا ترینر فعال شود حال بروی F2 تا F8 کلیک کنید تا رمزها فعال شود در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

  آموزش استفاده از ترينر MrAntiFun ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روی HOME کلیک کنید تا ترینر فعال شود حال بروی F2 تا F9 کلیک کنید تا رمزها فعال شود در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 

  

 

 نام فايل :
Darksiders II Deathinitive Edition v1.01 (+9 Trainer) LinGon
سايز فايل :
MB 2.02
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   

دانلود DOWNLOAD

 

 

 نام فايل :
Darksiders II Deathinitive Edition V06.20.2016 Trainer +10 MrAntiFun
سايز فايل :
MB 4.20
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   

دانلود DOWNLOAD 

 


توضیحات / دانلود گزارش کد : 838

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان