تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی Deadfall Adventures | تی سی گیمز

دانلود بازی Deadfall Adventures,دانلود ترینر بازی Deadfall Adventures Heart of Atlantis,دانلود بازی کم حجم Deadfall Adventures,تی سی گیمز Tcgames,ترینر,کرک,

دانلود بازی Deadfall Adventures,دانلود ترینر بازی Deadfall Adventures Heart of Atlantis,دانلود بازی کم حجم Deadfall Adventures,تی سی گیمز Tcgames,ترینر,کرک,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Deadfall Adventures
خلاصه داستان :

ترینر رایگان و جدید بازی Deadfall Adventures که توسط گروه HoG برای ورژن V1.0 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

ترینر بازی Deadfall Adventures


بازي Deadfall Adventures يکي از بازي هاي اکشن و ماجرايي است که توسط کمپاني Nordic Games منتشر شده است. بازي در سال 1938 اتفاق مي افتد. James Lee Quatermain جيمز لي مواترمين نوه جهانگرد مشهور Allan Quatermain آلن مواترمين است . داستان بازي از آنجا شروع مي شود که جيمز به همراه Jennifer Goodwin جنيفر گودوين براي پيدا کردن شيئي باستاني به نام The Heart of Atlantis پا به معبدهاي مصر باستان مي گذارند، به غير از جيمز ديگران هم به دنبال اين گنج با ارزش هستند و براي رسيدن به اين گنج هر کاري مي کنند، در اين بازي جيمز از بيابان هاي طوفاني مصر و جنگل هاي گواتمالا بايد عبور کند، گنج اين معبد مرموز براي سال ها فراموش شده بود که ناگهان کنجکاوي جيمز باعث بيدار شدن آن و به وجود آمدن داستان هاي هيجان انگيز شد، هميشه جيمز و جنيفر يک گام جلوتر از روس ها و نازي ها براي رسيدن به گنج معبد بودند. جيمز به زودي ياد خواهد گرفت که داستان هايي که پدر بزرگش برايش تعريف مي کرد دروغ نيستند و ممکن است به واقعيت بپيودد.

 

حداقل سيستم مورد نياز :
OS : Windows XP SP 3, Windows Vista/7/8
Processor : Intel Core 2 Duo @ 2 GHz / AMD Athlon 64 X2 equivalent
Memory : 2 GB RAM
Graphics : NVIDIA GeForce 9600GT / ATI Radeon HD 3830, 256 MB VRAM, Shader Model 3 support
DirectX® : 9.0c
Hard Drive : 6.5 GB HD space
Sound : DirectX Compatible
سيستم پيشنهادي :
OS : Windows 7/8
Processor : 2.6 GHz Quad Core processor
Memory : 4 GB RAM
Graphics : NVIDIA GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850, 1 GB VRAM, Shader Model 3 Support
DirectX® : 9.0c
Hard Drive : 6.5 GB HD space
Sound : DirectX Compatible

 

آموزش استفاده از ترينر HoG: ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روي کليد هاي 1 تا 10 کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.برای اطلاع بیشتر از رمزهای بازی به کلمه INFO یا علامت سوال (؟)در روی ترینر کلیک کنید.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

  کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

 

 

 نام فايل :
Deadfall Adventures (+8 Trainer) HoG
سايز فايل :
MB 1.71
رمز فايل :
   www.tcgames.ir  
دانلود DOWNLOAD

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 632

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان