تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر سالم بازی Dynasty Warriors 8 Empires | تی سی گیمز

دانلود بازی رایگان برای کامپیوتر,دانلود ترینر Dynasty Warriors 8 Empires,دانلود ترینر بازی Dynasty Warriors 8 Empires با لینک مستقیم,جدیدترین ترینر و کرک بازی,

دانلود بازی رایگان برای کامپیوتر,دانلود ترینر Dynasty Warriors 8 Empires,دانلود ترینر بازی Dynasty Warriors 8 Empires با لینک مستقیم,جدیدترین ترینر و کرک بازی,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Dynasty Warriors 8 Empires
خلاصه داستان :

Dynasty Warriors 8 Empires یکی از بازی های جدید در سبک رزمی و اکشن است که سایت تی سی گیمز ترینر جدید و سالم این بازی را که توسط گروه MrAntiFun برای ورژن V1.00 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

 

<a href=ترینر بازی Dynasty Warriors 8 Empires" align=baseline src="http://up.tcgames.ir/up/tcgames/Pictures1/DYNASTY.WARRIORS.8.E1.jpg">

 


Dynasty Warriors 8: Empires، زندگي جنگجويان چين باستان و تصميم‌هايشان را به تصوير مي‌کشد. تصميم‌هايي بسيار حياتي که گاهاً باعث به اوج رسيدن و يا سقوط ملل مختلف مي‌شوند. اين عنوان داراي 83شخصيت براي انتخاب بوده و همچنين بازيکنان امکان ساخت شخصيت دلخواه خود را نيز با جزئيات فراوان خواهند داشت. علاوه بر اين، امکان شخصي‌سازي اسب‌ها، پرچم‌ها و افسران نظامي عادي نيز وجود دارد. در بخش (مد) "Empire" بازيکنان قادرند از بين "نقش‌هاي گوناگون و متمايزي" که وجود دارد، يکي را انتخاب کرده تا تاريخ و عواقب ]تصميمات‌شان[ را از دريچه‌اي متفاوت نظاره‌گر باشند و تجره کنند. از داستان‌هاي گنجانده شده در بازي، مي‌توان به داستان فرمانروايي به نام Liu Bei اشاره کرد که وادار به ترک محل حکمراني خود و جستجو براي خانه‌اي جديد شده است. يا داستان Lu Bu، جنگجويي متکبّر که با خيانتي پس از ديگري به دنبال يافتن افتخار و سربلندي، تنها براي خود است. بازيکنان درDynasty Warriors 8: Empires ، نه تنها عليه سربازان دشمن، بلکه عليه طبيعت، تغيير فصول چين باستان و زمان نيز خواهند جنگيد. چرا که گذر زمان بر روي ميادين نبرد نيز تاثيرگذار خواهد بود. اين ميادين که تعدادشان بيش از 40عدد است، گستره‌اي برگرفته از دشت‌هاي وسيع و سرسبز، بيابان‌هاي سرد و سوزآور، دره‌هاي باريک، و قلعه‌‎هاي عظيم را شامل مي‌شوند.

 
 
حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows® Vista, Windows® 7, Windows® 8, Windows® 8.1
Processor: Core2 DUO 2.4 GHz or better
Memory: 512 MB RAM
Graphics: 640*480 pixel over
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 10 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c over
 
سيستم پيشنهادي:
OS: Windows® Vista, Windows® 7, Windows® 8, Windows® 8.1
Processor: Core i7 860 or better
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 1280*720 pixel over ?No 4K compatible
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 10 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c over

آموزش استفاده از ترينر  MrAntiFun : ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روي کليد F1 کلیک کنید تا ترینر فعال بشود حال برروی کلیدهاي F2 تا F10 کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 

 نام فايل :
Dynasty Warriors 8 Empires V1.00 Trainer +11 MrAntiFun
سايز فايل :
MB 3.90
رمز فايل :
   www.tcgames.ir  
دانلود DOWNLOAD

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 651

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان