تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی فیبل Fable Anniversary

دانلود ترینر سالم بازی Fable Anniversary,رمز و ترینر بازی Fable Anniversary,دانلود بازی Fable Anniversary,دانلود بازی Fable Anniversary برای کامپیوتر,ترینر بازی

دانلود ترینر سالم بازی Fable Anniversary,رمز و ترینر بازی Fable Anniversary,دانلود بازی Fable Anniversary,دانلود بازی Fable Anniversary برای کامپیوتر,ترینر بازی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Fable Anniversary
خلاصه داستان :

ترینر سالم بازی Fable Anniversary فیبل که توسط Baracuda و MrAntiFun برای ورژن V1.0.854930 و V1.0 بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

 

ترینر بازی Fable Anniversary

 


Fable Anniversary نام بازی معروف کمپانی مایکروسافت می باشد که توسط کمپانی Lionhead Studios منتشر گردیده است. این بازی نسخه های مختلفی را شامل شده که اولین آن در سال ۲۰۰۴ ریلیز گردید و پس از آن، مسئولین سعی در ارائه ی نسخه ی HD این بازی با حال و هوای گرافیکی جدید کردند.  گیم پلی بازی نیز دستخوش تغییراتی شده است که دور از انتظار هم نیست! بازی در سبک بازی های نقش آفرینی (RPG) می باشد و داستان بازی در مورد کودکی است که از سنین کم کنترل آنرا بدست میگیرد، وی قرار است به یکی از بهترین جنگنده های دنیا تبدیل شود و شما باید در این امر وی را یاری کنید. کودک به سن نوجوانی رسیده و کم کم به جنگنده ای حرفه ای تبدیل میشود، وی راه عدالتی را پیش میگیرد و دشمنان بسیاری را نابود میکند.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows 7/8
Processor: Intel 2GHz Core2 Duo / AMD Athlon 64 x2 2.4GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Radeon X1800/ Nvidia GeForce 7600GT
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 10 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:
OS: Windows 7/8 64bit
Processor: Intel Core2 Quad 2.33GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 260
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 10 GB available space

 

 

 آموزش استفاده از ترينر  Baracuda : ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روي کليد هاي 1 تا 6 کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

 آموزش استفاده از ترينر MrAntiFun : ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی F1 کلیک کنید تا ترینر فعال شود حال بروی F2 تا F12 کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند..

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید. 

 

 

 

 نام فايل :
 Fable Anniversary V1.00 Trainer +18 MrAntiFun
سايز فايل :
MB 4.30
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   

دانلود DOWNLOAD  

 

 نام فايل :
Fable Anniversary V1.0.854930 (+7 Trainer) Baracuda
سايز فايل :
MB 7.40
رمز فايل :
      www.tcgames.rozfa.com

دانلود DOWNLOAD 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 400

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان