تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر و رمزهای بازی Frozen State | تی سی گیمز

کد تقلب بازی Frozen State , ترینر جدید بازی Frozen State , رمزهای تقلب بازی Frozen State , Download Trainer Frozen State ,

کد تقلب بازی Frozen State , ترینر جدید بازی Frozen State , رمزهای تقلب بازی Frozen State , Download Trainer Frozen State ,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Frozen State
خلاصه داستان :

Frozen State بازي جديدي در سبک اکشن مي باشد که در سال 2016 توسط Flox Studios Ltd ساخته و براي کامپيوتر عرضه شده است ترینر و رمزهای جدید و تست شده این بازی توسط FLiNG منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

 

 ترینر بازی Frozen State

 

Frozen State بازي جديدي در سبک اکشن مي باشد که در سال 2016 توسط Flox Studios Ltd ساخته و براي کامپيوتر عرضه شده است. کل کره زمين در حالت منجمد و عصر يخبندان قرار گرفته است ، اما اين به معناي واکنش طبيعت در برابر فعاليت هاي صنعتي ما نيست ؛ در واقع ما انسان هاز از روي عمد زمين را در چنين شرايطي قرار داده ايم تا از آخرين نسل هاي بشريت در برابر موجودات بيگانه محافظت کنيم.

 

 

حداقل سيستم مورد نياز :

Os: Windows Vista

Processor: 2.4 Ghz Dual Core Cpu

Memory: 4 Gb Ram

Graphics: Nvidia 9800m Gts Or Radeon Hd 6770m

Storage: 4 Gb Available Space

 

سيستم پيشنهادي :

OS: Windows 7 Or Higher

Processor: 3.0 Ghz Quad Core CPU Or Faster

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GT 650M Or 750M – Strongly Recommended

Storage: 4 GB Available Space

 

 آموزش استفاده از ترينر FLiNG :  ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی اعداد 1 تا 9 کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 

  

 نام فايل :
 Frozen State x64 V1.0 (+17 Trainer) FLiNG
سايز فايل :
KB 621
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   

دانلود DOWNLOAD  

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1193

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان