تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

ترینر جدید بازی Insane 2 | تی سی گیمز

رمز و ترینر بازی مسابقات جنون آميز 2,ترینر بازی Insane 2,دانلود بازی ماشین سواری Insane 2,ضد ضربه کردن بازی Insane 2,تمامی رمزهای بازی Insane 2,

رمز و ترینر بازی مسابقات جنون آميز 2,ترینر بازی Insane 2,دانلود بازی ماشین سواری Insane 2,ضد ضربه کردن بازی Insane 2,تمامی رمزهای بازی Insane 2,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Insane 2
خلاصه داستان :

بازي فوق العاده زيبا و شبيه ساز مسابقات جنون آميز Insane 2 که اخيرا توسط کمپاني GFI حمايت يافته و منتشر شده است ترینر جدید و سالم این بازی که توسط CheatNova برای ورژن v1.0 منتشر شده را براتون آماده دانلود کرده برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید. 

 

 

 

بازي فوق العاده زيبا و شبيه ساز Insane 2 که اخيرا توسط کمپاني GFI حمايت يافته و منتشر شده است، بازي سراسر هيجان و نوآوري است که بسياري منتظر اين سبک شبيه سازي در بازي هاي رايانه اي بودند، به دور از پيست هاي ويژه اي که بايد طبق قوانين و با احتياط به رانندگي مشغول شويد، وارد دنياي سرشار از هيجان خارج از جاده ها مي شويد. در  اوراسيا، آمريکا، آفريقا و قطب جنوب و درمناطقي همچون جنگل هاي پرپيچ و خم، بيابان هاي خشک، مسير هاي صعب العبور، سواحل گرم آفريقا، کوهستان هاي برفي که به طور زيبايي شبيه سازي شده اند به رقابت با حريفان مي پردازيد که براي پيروزي بايد قدرت و سرعت عملکرد به همراه دقت خود را معطوف بازي کنيد.

 

 

حداقل سيستم مورد نياز :

OS: Windows XP (SP2) / Vista (SP1) / 7

Cpu: Intel Core 2 Duo or AMD Athlon 64 X2

Ram: 1 GB (1.5 GB for Vista & 7)

Video Card: GeForce 7900GTX/ATI RADEON X1900 XT

DirectX: DirectX  9?0 C

Hard Drive: 1.8 GB

 

 

آموزش استفاده از ترينر CheatNova ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روی اعداد 1 تا 3 سمت راست کیبورد کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

  

 نام فايل :
Insane 2 (+3 Trainer) CheatNova
سايز فايل :
MB 1.20
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   
دانلود DOWNLOAD

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 767

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان