تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی Massive Chalice | تی سی گیمز

نسوز کننده بازی Massive Chalice,بازی کامپیوتر Massive Chalice,جدیدترین ترینر بازی Massive Chalice,سيستم پيشنهادي بازی Massive Chalice,

نسوز کننده بازی Massive Chalice,بازی کامپیوتر Massive Chalice,جدیدترین ترینر بازی Massive Chalice,سيستم پيشنهادي بازی Massive Chalice,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Massive Chalice
خلاصه داستان :

 سایت تی سی گیمز ترینر جدید و سالم بازی Massive Chalice که توسط MrAntiFun برای ورژن V1.00 منتشر شده را براتون آماده دانلود کرده برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید. 

 

  ترینر بازی Massive Chalice

 

 

سبک اين بازي ترکيبي است از استراژي نوبتي و کمي هم عناوين نقش آفريني. يا به عبارت دقيق تر سازندگان اين بازي قصد دارند از سبک بازي X-COM و تاکتيک هاي سري بازي هاي Final Fantasy در اين بازي استفاده کنند. خيلي نااميد شديد و فکر مي کنيد بازي هيچ حرفي براي گفتن ندارد؟! کمي صبر داشته باشيد! در اين بازي مي توانيد قهرمانانتان را انتخاب کنيد و آنها را به ميدان نبرد بفرستيد تا با دشمنان بازي که مثل بسياري از بازي هاي فانتزي شياطين و هيولاهاي عجيب هستند، مبارزه کنيد. هر کدام از شخصيت ها قدرت ها و قابليت هاي مخصوص خودشان را دارند و به کلاس هاي مختلفي تقسيم مي شوند. مثل Hunters، Alchemist و يا Caberjack . بعضي ها با زوبين مي توانند نبرد ها را از راه دور جلو ببرند. بعضي ها با بمب هاي آتش زا و بعضي هاي ديگر با سلاح هاي سنگين. البته انتظار سلاح هاي واقعي را نداشته باشيد، تم اين بازي همانطور که گفته شد فانتزي است و فقط کمي ظاهر سلاح ها متفاوت است. تنها نژاد قابل بازي انسان است و سازندگان بازي قصد نداشتند اند نژاد هاي زيادي را به بازي اضافه کنند.

 

 

حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows Vista

Processor: 1.8 GHz dual core CPU

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 256 MB GeForce 8800, Radeon 3850, or Intel HD 3000 Graphics

DirectX: Version 11

Hard Drive: 2 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

 

سيستم پيشنهادي:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core 2 Duo at 2.2 GHz, or AMD Athlon 64 at 2.2 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 512 MB GeForce 220, Radeon 4550, Intel HD 4000 Graphics

DirectX: Version 11

Hard Drive: 2 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

 

 

آموزش استفاده از ترينر MrAntiFunترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي  بر روی کلیدهای F2 تا F4 کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

  

 نام فايل :
Massive Chalice V1.00 Trainer +3 MrAntiFun
سايز فايل :
KB 600
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   
دانلود DOWNLOAD 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 761

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان