تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی Medal of Honor Warfighter | تی سی گیمز

دانلود ترینر بازی مدال اف هانر,رمزهای بازی مدال اف هانر,ترینر بازی Medal of Honor Warfighter,دانلود مستقیم و رایگان بازی Medal of Honor Warfighter,دانلود ترینر

دانلود ترینر بازی مدال اف هانر,رمزهای بازی مدال اف هانر,ترینر بازی Medal of Honor Warfighter,دانلود مستقیم و رایگان بازی Medal of Honor Warfighter,دانلود ترینر

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Medal of Honor Warfighter
خلاصه داستان :

 سایت تی سی گیمز ترینر جدید و سالم بازی مدال افتخار جنگجو Medal of Honor Warfighter را که توسط FLiNG و LinGon برای ورژن v1.0.0.2 , v1.0.0.3 منتشر شده را براتون آماده دانلود کرده برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید. 

 

 

 

 

Medal of Honor Warfighter قسمتي جديدي از سري بازي هاي MOH مي باشد که توسط شرکت EA روانه ي بازاز شده است . MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده مي کند و به همين دليل فيزيک قوي اي از بازي شاهد هستيم و قطعات چوب به زيبايي خراب مي شوند و داخل آب مي ريزند. به طور کلي Danger Close استفاده خيلي خوبي از موتور Frostbite 2 کرده و گرافيک بازي واقعاً زيبا است. انيميشن ياران هم تيمي، خيلي روان است و گاه به زمين مي خورند و خيلي جالب بلند مي شوند. همه چيز تخريب پذير است و نابود مي شود.بازي در کشورهاي مختلف اتفاق مي افتد و روايتي از مأموريت هاي واقعي نيروي Tier 1 آمريکا است. نمايش اين بازي در E3 امسال در کشور سومالي اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندين سرباز ديگر توسط قايق به ساحل يک منطقه تخريب شده مي رسيم. منطقه به نظر خلوت است، ولي بايد احتياط را رعايت کرد و به همين دليل پيشروي حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفيدي ديده مي شود و تيري به شانه ما اصابت مي کند و ما به زير آب مي رويم. 

 

حداقل سيستم مورد نياز بازي :

OS: Windows Vista SP1

CPU : 2.4 GHz Intel Core 2 Duo / 2.7 GHz Athlon X2

RAM: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: NVidia 8800 GTS 512 MB VRAM or better / ATI Radeon 3870 512 MB VRAM

DirectX®: DirectX 10.1

 

سيستم پيشنهادي بازي  :

OS: Windows 7 SP1

CPU : 3 GHz Intel Core 2 Quad / 3 GHz AMD Phenom II X4

RAM: 4 GB RAM

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: NVidia GTX 560 1024 MB VRAM or better / ATI Radeon 6950 1024 MB VRAM

DirectX®: DirectX 11

 

 آموزش استفاده از ترينر FLiNG: ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي  بر روی کلیدهای 1 تا 6 کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

آموزش استفاده از ترينر LinGon ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي  بر روی HOME کليک کنيد تا ترینر فعال شود حالا بر روی کلیدهای F1 تا F8 کلیک کنید در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 

 نام فايل :
Medal of Honor Warfighter v1.0.0.2 (+6 Trainer) FLiNG
سايز فايل :
KB 500
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   
دانلود DOWNLOAD 

 

 

 نام فايل :
Medal of Honor Warfighter v1.0.0.3 (+9 Trainer) LinGon
سايز فايل :
MB 2.21
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   
دانلود DOWNLOAD

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 771

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان