تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر سالم بازی Not Dying Today |تی سی گیمز

دانلود ترینر جدید بازی Not Dying Today , تمامی رمزهای بازی Not Dying Today , جدیدترین ترینر بازی , نسخه کم حجم بازی Not Dying Today , کدهای تقلب بازی ,

دانلود ترینر جدید بازی Not Dying Today , تمامی رمزهای بازی Not Dying Today , جدیدترین ترینر بازی , نسخه کم حجم بازی Not Dying Today , کدهای تقلب بازی ,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Not Dying Today
خلاصه داستان :

Not Dying Today يکي از بازي هاي سبک اکشن و ماجرايي است که توسط کمپاني 9TH.ART طراحي و ساخته شده و به تازگي توسط کمپاني Forever Entertainment S. A براي پلتفرم PC روانه بازار کرد که بعد از انتشار این بازی ترینر و رمزهای اون هم بلافاصله توسط MrAntiFun منتشر شده که آن را برای شما آماده دانلود کرده ایم پس برای دانلود و آموزش در ادامه همراه ما باشید.

 

 

 

Not Dying Today يکي از بازي هاي سبک اکشن و ماجرايي است که توسط کمپاني 9TH.ART طراحي و ساخته شده و به تازگي توسط کمپاني Forever Entertainment S. A براي پلتفرم PC روانه بازار شده است . در اين نسخه علاوه بر بخش تکنفره , شاهد Local coop mode نيز خواهيم بود که بازي اين اجازه را به پلير مي دهد تا به همراه 4 بازيکن ديگر به مبارزه با زامبي ها بپردازد .حال سال 2030 است و زمين توسط زامبي ها تسخير شده است . در اين بازي شما در قالب شخصيتي جنگجو به نام کاپيتان آيدن به ايفاي تقش مي پردازيد که سعي دارد جان انسان هاي بازمانده را نجات دهد . اين هدفي بزرگ است و کاپيتان آيدن قسم خورده است تا آخرين نفس با اين موجودات عجيب و غريب بجنگد , او حتي حاظر است به يک زامبي تبديل شود و از نيروي آنها برعليه خودشان استفاده نمايد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows 7

Processor: Dual core from Intel or AMD at 2.0 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: nVidia 320M or higher, or Radeon 7000 or higher, or Intel HD 3000 or higher

Storage: 500 MB available space

 

 آموزش استفاده از ترينر MrAntiFun :  ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی F1 تا F4 در صفحه کیبورد کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید در صورت موجود نبودن ترینر با ورژن مورد نظرتون به ما اطلاع بدیت تا در اسرع وقت قرار بدیم.

 آموزش مشخص شدن ورژن بازیها + فیلم آموزش 

 

نام فايل : Not Dying Today V1.00 Trainer +4 MrAntiFun

حجم فايل : MB 4.40

رمز فايل : www.tcgames.ir

 دانلود DOWNLOAD 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1518

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان