تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر سالم بازی Rogue Trooper _ تی سی گیمز

دانلود بازی کم حجم Rogue Trooper,دانلود ترینر بازی Rogue Trooper,دانلود بازی Rogue Trooper با لینک مستقیم,دانلود رایگان بازی Rogue Trooper,

دانلود بازی کم حجم Rogue Trooper,دانلود ترینر بازی Rogue Trooper,دانلود بازی Rogue Trooper با لینک مستقیم,دانلود رایگان بازی Rogue Trooper,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Rogue Trooper
خلاصه داستان :

Rogue Trooper يک عنوان زيبا در سبک اکشن، تيراندازي سوم شخص است که سایت تی سی گیمز ترینر جدید و سالم این بازی را که توسط گروه mint-rtt برای ورژن --- منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

 

دانلود ترینر بازی Rogue Trooper


Rogue Trooper يک عنوان زيبا در سبک اکشن، تيراندازي سوم شخص است که در سال 2006 توسط Rebellion ساخته و توسط Eidos براي پلتفرم هاي PS2 / Wii / XBOX / PC عرضه شده است. بازي Rogue Troopers در سياره اي که دعواي شديدي بين دو فرغه از ساکنان آن وجود دارد، شکل مي گيرد. شخصيت هاي خيالي اين بازي، که با پوستي تقريباً آبي رنگ از ساير سربازان معمولي متمايز هستند، داراي ويژگي هاي خاصي هستند، از جمله آن که در مقابل بمب هاي سمي و شيميايي برخلاف سربازان معمولي،مقاوم هستند. بازي از آن جايي آغاز مي شود که نيروهاي Rogue و سربازان آنها در ميان ميدان جنگ رها مي شوند. سربازان يکي پس از ديگري کشته مي شوند و تجهيزات آنها براي Rogue ها باقي مي ماند ! شما بايد در بازي ضمن مديريت منابع خود (اسلحه ها، مهمات و …) مراقب باشيد تا صدمه ي جدي نبينيد، تا بتوانيد تا پايان بازي پيش برويد.

سيستم پيشنهادي :
Operating system : Windows XP, Vista, 7
Processor: Intel Pentium 4 2,0 GHz, AMD Athlon 64 2000 +
Memory: 512 MB ??(XP) / 1 GB (Vista / 7)
Video : Nvidia Geforce 6600 or Radeon X800
Sound Card: DirectX 9.0c compatible
Free space on hard drive: 3 GB

آموزش استفاده از ترينر  mint-rtt : ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روی کلیدهاي F1 تا F9 کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

  کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

 

 

 

 نام فايل :
Rogue Trooper +5 Trainer mint-rtt
سايز فايل :
KB 95
رمز فايل :
   www.tcgames.ir  
دانلود DOWNLOAD

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 643

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان