تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر سالم بازی Sid Meiers Ace Patrol Pacific Skies

تمامی رمزهای و کدهای تقلب بازی Sid Meiers Ace Patrol Pacific Skies , چیت بازی , نسوز کننده بازی , جدیدترین ترینر بازی , Download Trainer , ترینر جدید بازی

تمامی رمزهای و کدهای تقلب بازی Sid Meiers Ace Patrol Pacific Skies , چیت بازی , نسوز کننده بازی , جدیدترین ترینر بازی , Download Trainer , ترینر جدید بازی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Sid Meiers Ace Patrol Pacific Skies
خلاصه داستان :

Sid Meiers Ace Patrol Pacific Skies یک بازی جدید در سبک استراتژیک است که در سال 2013 برای  پلتفرم کامپیوتر عرضه شد که به تازگی ترینر و رمزهای این بازی توسط MrAntiFun منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیت های جدید ما باشید.

 

 

 

 

Sid Meiers Ace Patrol Pacific Skies یک بازی جدید در سبک استراتژیک است که در سال 2013 برای  پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . دوست دارید حریم هوایی را کنترل کنید؟ دوست دارید با دشمنانتان در آسمان مبارزه کنید؟دوست دارید لحظات جنگ جهانی دوم را تجربه کنید؟ دوست دارید هواپیماهای جنگی جنگ جهانی دوم را هدایت کنید؟ شما میتوانید به وسیله ی بازی Sid Meiers Ace Patrol Pacific Skies آسمان را تحت کنترل خود درآورید و دشمنان خود را قلع و قمع کنید.

 

 آموزش استفاده از ترينر MrAntiFun :  ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی F1 در صفحه کیبورد کلیک کنید تا رمز فعال شود در صورت صحيح وارد کردن رمز عمل مي کند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید در صورت موجود نبودن ترینر با ورژن مورد نظرتون به ما اطلاع بدیت تا در اسرع وقت قرار بدیم.

 آموزش مشخص شدن ورژن بازیها + فیلم آموزش 

 

نام فايل : Sid Meiers Ace Patrol Pacific Skies V01.03.2017 Trainer +1 MrAntiFun

حجم فايل : MB 4.60
منبع : تی سی گیمز _ توضیحات : یاس دانلود

رمز فايل : www.tcgames.ir

 دانلود DOWNLOAD 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1497

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان