تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

تی سی گیمز | رمزهای جدبد بازی SimCity Cities Of Tomorrow Offline

دانلود ترینر SimCity Cities Of Tomorrow Offline,رمزهای تقلب بازی سیم سیتی 5,دانلود ترینر رایگان بازی ها,دانلود بازی SimCity Cities Of Tomorrow Offline,

دانلود ترینر SimCity Cities Of Tomorrow Offline,رمزهای تقلب بازی سیم سیتی 5,دانلود ترینر رایگان بازی ها,دانلود بازی SimCity Cities Of Tomorrow Offline,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی SimCity Cities Of Tomorrow Offline
خلاصه داستان :

کاربران تی سی گیمز TCGAMES سلام در این پست ترینر سالم بازی سیم سیتی SimCity Cities Of Tomorrow Offline که توسط گروه MrAntiFun برای این بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

 

ترینر بازی SimCity Cities Of Tomorrow Offline

 

 

این بازی حالت جديدي از اين دنياي دوست داشتني را پيش روي شما قرار مي دهد که ما به برخي از آن ها اشاره مي کنيم. يکي از بزرگترين تغييراتي که در اين سري از بازي ها ايجاد شده، خلق موتور بازيسازي جديدي به نام GlassBox است که قدرت بسيار زيادي را به نسخه جديد سري بازي هاي SimCity داده است. اين موتور با اطلاعاتي که از روند بازي بدست مي آورد، مي تواند يک شبيه سازي بي نظير را پيش روي شما قرار دهد. همچنين GlassBox توانسته گرافيک بسيار خوبي را پيش روي شما قرار دهد. انيميشن هاي بسيار عالي و اتفاقات مختلفي که به صورت Real-Time در بازي رخ مي دهد، باعث شده تا اين عنوان از لحاظ گرافيکي نظر شما را به کل درباره SimCity تغيير دهد. هر چيزي که در بازي مشاهده مي کنيد، به شکل مستقل حرکت مي کند. اتومبيل ها در ترافيک قرار مي گيرند و شهروندان کارهاي مختلفي انجام مي دهند. همچنين اين بازي هميشه شما را در شرايط گوناگوني قرار مي دهد.صداگذاري فوق العاده در SimCity 2013 شما مرحله اي ديگر از صداگذاري روي يک بازي را مشاهده خواهيد کرد. يکي از قابليت هاي کليدي موتور GlassBox اين است که شما را با تمام صداهاي محيط، روبرو مي کند. در اين بازي لايه هاي صوتي مختلفي طراحي شده که با توجه به فاصله دوربين از منابع مختلف صدا، آن ها را مي شنويد. اگر به محيط بازي نزديک شويد، صداهاي مختلفي (صداي مردم، خودروها، ساخت و ساز، حيوانات، آب و…) را خواهيد شنيد. هر چقدر هم از محيط دور شويد، صداي باد، لرزش برگ درختان، پرندگان و حتي صداي پرواز هواپيما را مي شنويد.بخش چندنفره SimCity 2013 اولين نسخه از اين سري، بجز نسخه مخصوص SimCity 2000 است که داراي بخش چندنفره است. اين بازي به صورت کامل براي شبکه و حالت چندنفره ساخته شده و مي توانيد آن را به شکل Co-op بازي کرده و با چند بازيکن مختلف يک شهر بزرگ را مديريت کنيد. همچنين در اين حالت منابع مختلفي را با ديگر بازيکنان شريک مي شويد. در این بازی که از انجمن سافت98 دانلود میکنید یک شهر مدرن در دنيايي مدرن گيم پلي بازي به شکلي طراحي شده که شما را با نگراني هاي دنياي مدرن مواجه مي کند. در SimCity 2013 يک جامعه بسيار بزرگ را کنترل خواهيد کرد و براي راضي نگه داشتن آن ها بايد کارهاي مختلفي را انجام دهيد. منابع مختلفي مانند نفت، سوخت هاي فسيلي و در اختيار داشتن قسمت هاي استراتژيک، از اهميت بسيار بالايي در اين بازي برخوردار هستند. در اين بازي مي توانيد امپراطوري خاص خود را خلق کنيد.


حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :
OS : Windows XP/Vista/7
Processor : AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ or better or Intel Core 2 Duo Processor 2.0GHz or better
Memory : 2 GB
Hard Drive : 12 GB
Graphics Card: ATI Radeon HD 2×00 or better, nVidia 7800 or better

سیستم مورد نیاز:
OS : Windows 7
Processor : Intel Core i5 or faster
Memory : 4 GB
Hard Drive : 12 GB
Graphics Card: ATI 5850 or Better, nVidia GTX 275 or better

 

 

آموزش استفاده از ترينر  MrAntiFun : ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي برروی کلیدهاي F1 تا F9 کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

 

 

 
 نام فايل :
SimCity 5 Cities Of Tomorrow Offline Trainer +13 MrAntiFun
سايز فايل :
MB 3.86
رمز فايل :
   www.tcgames.ir  
دانلود DOWNLOAD

  

توضیحات / دانلود گزارش کد : 492

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان