تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی Star Wars Empire At War | تی سی گیمز

ترینر جدید بازی Star Wars Empire At War,دانلود مستقیم بازی Star Wars Empire At War,رمز و کد تقلب بازی,آموزش استفاده از ترینر بازی,اخبار بازی,معرفی کانال تلگرام,

ترینر جدید بازی Star Wars Empire At War,دانلود مستقیم بازی Star Wars Empire At War,رمز و کد تقلب بازی,آموزش استفاده از ترینر بازی,اخبار بازی,معرفی کانال تلگرام,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Star Wars Empire At War
خلاصه داستان :

بازی کامپیوتر Star Wars Empire at War جنگ ستارگان امپراطوری در جنگ یکی دیگر از سری بازی های سبک اکشن است که توسط LucasArts طراحی و ساخته شده و کمپانی Petroglyph آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است که سایت TCGAMES ترینر جدید و سالم این بازی که توسط MrAntiFun برای ورژن V1.05 منتشر شده را براتون آماده دانلود کرده برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

 

 

 

بازی کامپیوتر Star Wars Empire at War جنگ ستارگان امپراطوری در جنگ یکی دیگر از سری بازی های سبک اکشن است که توسط LucasArts طراحی و ساخته شده و کمپانی Petroglyph آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . فرماندهی یا نابودی کل کهکشان یکی از موارد مجموعه جنگ ستارگان است . بازی دارای دو حالت Campaign و Galactic Conquest است که در حالت Campaign شما باید به انجام ماوریت های کهکشان بپردازید . ماموریت هایی که در آن بیش از 60 نوع زمین مختلف وجود دارد و شما باید در آنها با دقت و هوش خود ماموریت خود را به پایان برسانید . 

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows 2000/XP/Vista

Processor : Intel Pentium III or AMD Athlon 1.0GHz

RAM : 256MB

Hard Disk Space : 3.5GB

DirectX 9.0c

Video Card : 32MB 3D ATI Radeon 8500/Nvidia GeForce 3

DirectX Compatible Sound Card

 

  آموزش استفاده از ترينر MrAntiFun ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بروی F1 در صفحه کیبورد کلیک کنید تا ترینر فعال شود حال بروی F2 و F2 کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 کانال تلگرام تی سی گیمز بخش عضویت در کانال +آموزش

با عضویت در کانال TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

  

 

 

 نام فايل :
Star Wars Empire At War V1.05 Trainer +3 MrAntiFun
سايز فايل :
MB 4.10
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   

دانلود DOWNLOAD 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 894

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان