تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید ,دانلود ترینر رایگان,دانلود ترینر از تی سی گیمز

دانلود ترینر سالم و رایگان Transformers War for Cybertron,دانلود ترینر جدید بازی Transformers War for Cybertron,رمزهای تقلب بازی Transformers War for Cybertron

دانلود ترینر سالم و رایگان Transformers War for Cybertron,دانلود ترینر جدید بازی Transformers War for Cybertron,رمزهای تقلب بازی Transformers War for Cybertron

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Transformers War for Cybertron
خلاصه داستان :

 کاربران تی سی گیمز سلام در این پست ترینر سالم و معتبر بازی ترانسفورمرز Transformers War for Cybertron که توسط گروه LinGon برای ورژن v1.0 بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

 

 

دانلود ترینر بازی Transformers War for Cybertron

 

 


نسخه جديد بازي Transformers: War for Cybertron نام خواهد گرفت و ظاهرا از امتيازات کم نسخه هاي قبلي دور خواهد بود…سازنده بازي High Moon Studios ميگويد که با يک ترانسفورمرز متحول و جديد روبرو هستيم. به گفته سازنده بازي بازهم ترانسفورمرز سوم شخص خواهد بود و از موتور Unreal Engine بهره خواهد برد.و از همه مهمتر اينکه سازنده بازي کمپاني بسيار مشهور Epic خواهد بود…سازندگان بازي مشهور GEOW که توانست در مدت بسيار کوتاهي طرفداران بسياري جمع کند.به گفته ناشر کاورگيري(پناه گيري)در بازي نقش بسيار مهمي را ايفا خواهد کرد…همچنين گيم پلي با يک سيستم جديد و سرعتي بيشتر با امکاناتي بسيار متحول خواهد شد.
طراحي کارکترها دقيقا از روي کميکهاي دهه ۸۰ صورت نگرفته و کمي تغيير کرده است و تغريبا چيزي بين عنوان اصلي و فيلم Michael Bay است.کارکترهاي مهم بازي با همان شکل قديمي و معروف خود به بازي بازگشته اند مانند مگاترون و آپتيموس پرايم…به هر حال طراحي شخصيتها چيزي از قبل آماده شده و با اندکي تحول است.
داستان هيچ ربطي به نسخه هاي قبل.کميک ها و يا فيلمهاي ترانسفورمرز نخواهد داشت…داستان کاملا بيگانه و جديد خواهد بود.داستان به قبل از زماني باز ميگردد که روباتها تصميم به ترک سايبرتون و پيوستن به زمين گرفته اند.با توجه به داستان پردازي قوي و جدايي از داستان هميشگي احتمال اين ميرود که بازي با ورود به يک دنياي جديد وارد خط موفقيت جديد شود!
مثل هميشه سينگل پلير بازي داراي ۲ مسير متفاوت و ۲ کلاس جنگي متفاوت خواهد بود…دسپشنز و آتوبات ها!هر کدام از اين ۲ گروه استوري لاين و خط داستاني مربوط به خود را داشته و متمايز ميباشند و يکي از عوامل جذابيت اين سري بازي نيز همين امر بوده است.همچنين سازندگان قول مد co-op و مدهاي جديد ديگر را داده اند که تا زمان انتشار نميتوان درباره آنها هيچ گونه قضاوتي کرد.


 
اطلاعاتي در مورد بازي Transformers: War for Cybertron :
شرکت سازنده بازي : کمپاني High Moon Studios
شرکت ناشر بازي : کمپاني Activision
تاريخ انتشار رسمي بازي :۲۲ ژوئن ۲۰۱۰ ژانر بازي : اکشن ، ماجراجويي ، رمز آلود
سطح دشواري بازي : متوسط
مدت زمان مورد نياز براي آشنايي کامل با محيط بازي : حدود يک ساعت


 
حداقل سيستم مورد نياز :
CPU: Intel Core 2 Duo E4300 1.8 GHz or AMD Ahtlon 64 x2 Dual-Core 4000+ 2.0 GHz
RAM: 2GB of RAM
VGA: 3D hardware accelerator card required – 100% DirectX® 9.0c-compliant 256 MB video card and drivers*
(NVIDIA® GeForce® 7900 GT / ATI Radeon™ x1900, 256 MB RAM)
DX: DirectX® 9.0c (Included)
OS: XP/Vista/Windows® 7
HDD: 9GB of uncompressed hard disk space (plus 400 MB for the Windows® swap file and 12 KB free for saved games)
Sound: 100% DirectX® 9.0c-compliant true 16-bit sound card and drivers
 

 

آموزش استفاده از ترينر  LinGon : ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روي HOME در صفحه کيبورد کليد کنيد تا ترینر فعال بشه و در آخر بر روي کليد هاي F1 تا F4 کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

 


 نام فايل :
Transformers War for Cybertron (+20 Trainer) LinGon
سايز فايل :
MB 2.24
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir  
دانلود DOWNLOAD

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 470

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان