تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر بازی توکی توری Toki Tori

دورود به دوستای خوبم، در این پست ترینر سالم و تست شده بازی توکی توری Toki Tori که توسط MrAntiFun  با ورژن V1.0 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای دانلود

دورود به دوستای خوبم، در این پست ترینر سالم و تست شده بازی توکی توری Toki Tori که توسط MrAntiFun  با ورژن V1.0 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای دانلود

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی توکی توری Toki Tori
خلاصه داستان :

دورود به دوستای خوبم، در این پست ترینر سالم و تست شده بازی توکی توری Toki Tori که توسط MrAntiFun  با ورژن V1.0 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای دانلود و آموزش به قسمت ادامه مطلب بروید.

 

 

 


Toki Tori بازي جذابي است که ترکيبي از دو ژانر مختلف بازي پلتفرم و پازل را در خود جاي داده است و در حاليکه شما با يک بازي پرشي روبرو هستيد متوجه مي شويد که در يک بازي معمايي نيز درگير هستيد. اين بازي بر اساس عروسک محبوب و دوست داشتني به همين نام ساخته شده است و نقش شما در اين بازي، جمع آوري تخم‌ مرغ‌هاي موجود در هر مرحله به وسيله‌ ي ابزارهاي گوناگوني است که در اختيار شما قرار مي گيرد. شما بايد راه هاي پر خطر و سخت را بپيماييد و جوجه هاي ديگر را نجات دهيد.

 

سيستم مورد نياز:
OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Pentium 4 / AMD Athlon XP 1.5 Ghz or higher
Memory: 1 GB RAM (Vista) 512mb (XP) or more
Graphics: DirectX 9 compatible, 128MB VRAM
DirectX: DirectX 9.0c
Hard Drive: 200 MB of free space

 

 آموزش استفاده از ترينر HOG :  ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی اعداد 1 و 2 در صفحه کیبورد کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید در صورت موجود نبودن ترینر با ورژن مورد نظرتون به ما اطلاع بدیت تا در اسرع وقت قرار بدیم.

 آموزش مشخص شدن ورژن بازیها + فیلم آموزش 

 

نام فايل : toki tori v1.0 trainer plus2 HOG

حجم فايل : KB 450

رمز فايل : www.tcgames.rozfa.com

 دانلود DOWNLOAD

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 167

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان