تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر بازی سارق 2014 Thief

دورود بر کاربران تی سی گیمز امروز در این پست ترینر سالم بازی سارق 2014 Thief که توسط گروه LinGon با ورژن Version 1.0 Steam x32 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم

دورود بر کاربران تی سی گیمز امروز در این پست ترینر سالم بازی سارق 2014 Thief که توسط گروه LinGon با ورژن Version 1.0 Steam x32 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی سارق 2014 Thief
خلاصه داستان :

دورود بر کاربران تی سی گیمز امروز در این پست ترینر سالم بازی سارق 2014 Thief که توسط گروه LinGon با ورژن Version 1.0 Steam x32 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای دانلود و آموزش به قسمت ادامه مطلب بروید.

 <a href=ترینر بازی سارق 2014 Thief" align=baseline src="https://rozup.ir/up/tcgames/Pictures/Thief.jpg">

 

Thief یک بازی جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط Eidos Montreal ساخته و توسط Eidos Interactive برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بدون شک بازی Thief را با شخصیت محبوب و اصلی اش Garrett می شناسیم و با وجود این که سازنده این بازی یعنی Edios Montreal عنوان کرده که این سری از بازی یک ریبوت از این سری باشد اما با پیش نمایش هایی که اخیرا نیز منتشر شده است, بازی دی ان ای اصلی خود را حفظ نموده است. محیط بازی دزد در دنیای فانتزی و تاریک به وقوع می پیوندد و همانطور هم اشاره شده شخصیت اصلی آن همانند نسخه های پیشین Garrett خواهد بود. گرت که سال ها از محل زندگی اش دور بوده تصمیم می گیرد به وطنش بازگردد و ماجراجویی های خود را از سر بگیرد در واقع مثل خیلی از نسخه های مشابه گرت به قصد پول و ثروت و دزدی نمی کند بلکه شم ماجراجویی او وی را به این کارها می کشاند و در خطرناک ترین مناطق شاهد حضور وی هستیم.

بازی Thief همانطور که می دانید در شهری به نام “The City” رخ می دهد, مکانی که با محیط ویکتوریایی خود به خوبی با محیط بازی مچ شده است. دولت این شهر موسوم به The Baron ستمگری های بی حدی دارد و به وضعیت فلاکت بار شهر که مورد حمله بیماری طاعون نیز قرار گرفته می افزاید. در این میان گرت سعی دارد به ساماندهی اوضاع شهر بپردازد اما باز هم همان ماجراجویی های قبلی خود را خواهد داشت. اما بریم سراغ گیم پلی بازی. سازنده بازی در گیم پلی آن سعی کرده تمامی خصوصیات اخلاقی و شخصیتی گرت را به تصویر بکشد و چالاکی و باهوشی او را به خوبی به تصویر بکشد, بازی به صورت اول شخص میباشد, در حالی که در نسخه های قبلی شاهد سوئیچ به سوم شخص در پاره ای از نقاط بودیم اما در این سری تماما از این ایده استفاده شده است, گرچه در برخی موارد مثل حرکت از نرده و ها و دیوارها به ناچار و برای دادن کنترل کامل به گیمر دوربین زاویه خود را به سوم شخص تغییر می دهد و این هم برای راحتی هرچه بهتر گیمر است.

 

 

 کدهای فعال کننده ترینر بازی :

Home Key – Enable Trainer
F1 – Infinite Health
F2 – Add Gold
F3 – Infinite Arrow
F4 – Stealth/Invisible
F5 – Infinite Eye
F6 – Super Speed
Number 8 – Store Location
Number 9 – Teleport
Number 0 – Undo Teleportatio

 

 

نکته : این ترینر فقط برای ورژن Thief Version 1.0 Steam +8 Trainer (x32) LinGon بازی قابل اجراست در صورت عمل نکردن ترینر اشکال از ترینر نیست لطفا ترینر مخصوص با ورژن خود را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید.

 

 


نام فايل :
Thief Version 1.0 Steam +8 Trainer (x32) LinGon
سايز فايل :
2.45 MB
رمز فايل :
      www.tcgames.rozfa.com


دانلود از پيکو فايل


توضیحات / دانلود گزارش کد : 235

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان