تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر و رمزهای بازی پدر خوانده 2 The Godfather

دانلود ترینر سالم بازی پدر خوانده 2 The Godfather,رمزهای تقلب بازی 2 The Godfather,ترینر جدید پدر خوانده 2 The Godfather,جدیدترین ترینر بازی 2 The Godfather,

دانلود ترینر سالم بازی پدر خوانده 2 The Godfather,رمزهای تقلب بازی 2 The Godfather,ترینر جدید پدر خوانده 2 The Godfather,جدیدترین ترینر بازی 2 The Godfather,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی پدر خوانده The Godfather 2
خلاصه داستان :

کاربران تی سی گیمز TCGAMES سلام در این پست ترینر سالم بازی پدر خوانده The Godfather 2 که توسط گروه  H4X0R برای ورژن v1.0.764.0 بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

ترینر بازی پدر خوانده The Godfather 2

 

 

 

 
The Godfather 2 نسخه دوم بازي مشهور و پرطرفدار پدرخوانده است که بعد از موفقي فوق العاده چشمگير و عالي، شرکت بزرگ EA اقدام به ساخت نسخه دوم آن کرد و آن را در سال ۲۰۰۹ عرضه کرد. اين بازي همانند نسخه اول خود توانست فروش فوق العاده اي داشته باشيد و در زمان خود در جمع پرفروش ترين بازي ها قرار بگيرد. داستان بازي The Godfather 2 در شهر هاي مختلف مثل نيويورک و ميامي رخ مي دهد که در هر يک از اين شهر تعداد فراواني ماموريت وجود دارد که مي توانيد ساعت ها به انجام آن ها بپردازيد. شخصيت بازي يکي از اعضا مافيا است که سعي دارد تا براي خود و ساير اعضاي گروه اعتباري بدست آورد.
در اين راه بايد از مهارت هاي مختلف هر يک از اعضاي گروه استفاده کند و به کمک آن ها ساير گروه ها و افرادي را که در برابرشان قرار مي گيرند را نابود کند. براي مطرح کردن خود در شهر مي توانيد به مغازه هاي مختلف رفته و از آن ها در ازاي داشتن ارامش پول بخواهيد با اين کار شما به آن ها تضمين مي دهيد که هيچ خطري آن ها را تهديد نمي کند. نقش اصلي در بازي The Godfather 2 دومنيک نام دارد که بايد او را در رقابت با ساير گروه ها کمک کنيد و حتي خانواده اعضاي مافيا را نيز گروگان بگيريد و اگر در قسمت هايي مجبور شديد بي گناهان را نيز بکشيد تا براي خود موفقيت کسب کنيد. جالب است بدانيد در بازي The Godfather 2 مي توانيد يک مهارت خاص را تقويت کنيد به عنوان مثال مي توانيد به يک تير انداز فوق العاده ماهر تبديل شويد که دورترين هدف ها را نيز به خوبي مورد اصابت قرار مي دهد.بعلاوه اين قابليت را نيز داريد تا با گرو هاي ديگر متحد شويد و عليه يک گروه خاص اقدام به حمله کنيد که اين کار بسيار لذت بخش خواهد بود.


حداقل سیستم مورد نیاز :
OS : Windows XP, VISTA, 7
Processor : Intel 2.8 GHz , AMD Athlon 64 3000
Memory : ۲ GB
Hard Disk Space : ۶ GB
Video Card : GeForce 7800 GT, ATI X1600 or better
DirectX : ۹.۰
حجم فایل ها : ۴.۳ گیگابایت

 

آموزش استفاده از ترينر  H4X0R : ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روي کليد هاي 1 تا 4 کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

 

 
 نام فايل :
The Godfather 2 v1.0.764.0 (+4 Trainer)H4X0R
سايز فايل :
KB 670
رمز فايل :
   www.tcgames.ir  
دانلود DOWNLOAD

 

 
 نام فايل :
The Godfather 2 v1.0 (+10 Trainer)BREWERS
سايز فايل :
KB 670
رمز فايل :
   www.tcgames.ir  
دانلود DOWNLOAD

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 480

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان