تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی SkyDrift

ترینر جدید و سالم بازی مانور هوایی SkyDrift که توسط گروه DELTA10FY برای ورژن ------ بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر

ترینر جدید و سالم بازی مانور هوایی SkyDrift که توسط گروه DELTA10FY برای ورژن ------ بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر جدید بازی SkyDrift
خلاصه داستان :

ترینر جدید و سالم بازی مانور هوایی SkyDrift که توسط گروه DELTA10FY برای ورژن ------ بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

ترینر جدید بازی SkyDrift

 


SkyDrift نام بازی جذابی در سبک اکشن و هواپیمایی برای کامپیوتر است که در سال 2011 توسط شرکت Digital Reality طراحی و منتشر شده است و گرافیگ مناسبی دارد. هواپیمای ملخی خود را برای شرکت در نبرد های سهمگین بازی و در فضای کاملا جنگی آماده سازید! برای شروع نیاز به خرید یکی از آن ها دارید که در سطح نه چندان بالایی قرار دارد و فقط بخش آموزشی را با آن پشت سر می گذارید. پس از کسب مهارت و تجربه در رانندگی هوایی بازی SkyDrift امکان خرید هواپیما های جدید و پرسرعت تری فراهم می شود تا در مراحل بالاتر نیز جان سالم به در ببرید و همه دشمنان را مجبور به عقب نشینی یا مرگ کنید. ویژگی Customize یا همان شخصی سازی، یکی از بهترین بخش های این بازی به حساب می آید که با بهره گرفتن از این ویژگی می توانید هوایپمای خریداری شده را با استفاده از آیتم های مختلفی به طور کلی تغییر دهید. این تغییرات هم از لحاظ ظاهری و هم فنی انجام می شوند و در نتیجه به بهبود کارایی هواپیمایتان کمک می کنند.
Power Race, Survival Mode و Speed Race نام Game Mode هایی هستند که در بازی مانور هوایی قرار داده شده اند و تنوع خاصی به آن می بخشند و از تکراری بودن آن جلوگیری می کنند. در قسمت اول SkyDrift فقط باید برای زنده ماندن و فرار از دست دشمنان تلاش کنید و همین امر باعث کسب امتیاز خواهد شد. اما در بخش دوم، این قدرت هواپیماهاست که برنده را در میان چندین مسابقه دهنده تعیین می کند و هر فری بتواند از امتیازات کسب شده به خوبی بهره بگیرد و آپگرید های لازم را بر روی آن انجام دهد، قهرمان آن دوره از مسابقه خواهد شد. اما لذت بخش ترین جایی که در بازی SkyDrift تجربه خواهید کرد، مسابقه سرعتی است که با توجه به زمان انجام می گیرید و هیجان به مراتب بالاتری نسبت به سایر قسمت های بازی مانور هوایی دارد.

 

آموزش استفاده از ترينر  DELTA10FY : شما اول بايد ترينر را اجرا کنيد سپس در حال بازی بر روي حروف Y و U کلیک کنید که یکی جان سخت کردن و دیگری مهمات هست در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. 

 

 نام فايل :
SkyDrift (+2 Trainer) DELTA10FY
سايز فايل :
MB 4.02
رمز فايل :
      www.tcgames.rozfa.com

دانلود DOWNLOAD

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 428

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان