تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر سالم بازی Alien Shooter TD | تی سی گیمز

چیت بازی Alien Shooter TD , نسخه کم حجم بازی Alien Shooter TD , دانلود رایگان بازی Alien Shooter TD , جدیدترین ترینر بازی , نسوز کننده بازی , ترینر بازی ,

چیت بازی Alien Shooter TD , نسخه کم حجم بازی Alien Shooter TD , دانلود رایگان بازی Alien Shooter TD , جدیدترین ترینر بازی , نسوز کننده بازی , ترینر بازی ,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر جدید بازی Alien Shooter TD
خلاصه داستان :

Alien Shooter TD بازي جديدي در سبک اکشن و استراتژيک مي باشد که در سال 2017 توسط Sigma Team Inc ساخته براي کامپيوتر عرضه شد حال ترینر و رمزهای این بازی توسط LinGon منتشر شده که آن برای شما آماده دانلود کرده ایم پس برای دانلود و آموزش در ادامه همراه ما باشید. 

 

 Alien Shooter TD Trainer

 

Alien Shooter TD بازي جديدي در سبک اکشن و استراتژيک مي باشد که در سال 2017 توسط Sigma Team Inc ساخته براي کامپيوتر عرضه شده است. براي دانلود اين بازي خوب فکر کنيد ! چرا که ممکن است براي مدتي طولاني از دنياي واقعي دور شده و در تلاش باشيد تا در قالب يک بازي کامپيوتري اعتيادآور، زمين را از نابودي نجات دهيد ! به گفته ي سازندگان اين بازي، ما با يک گيم پلي مبتني بر سري بازي هاي دفاع برجک با الهام گيري از سري Alien Shooter طرف هستيم. در اين بازي تنها هدف شما ساخت برجک و دفاع از قلمرو نيست؛ بلکه شما همچنين وظيفه هدايت و رهبري يک گروه نظامي و جنگنده را نيز بر عهدا داريد.

 

حداقل سيستم مورد نياز :

OS: Windows XP, Vista, 7, 8, 10

Processor: Intel Core 2 Duo T5200 @1.6GHz / AMD Athlon 64 X2 3600+ @2000MHz or Better

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 512 MB Video Card

Storage: 500 MB Available Space

 

 آموزش استفاده از ترينر LinGon :  ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی کلمه HOME در صفحه کیبورد کلیک کنید تا ترینر فعال شود حال بروی F1 کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

 آموزش استفاده از ترينر Johnkittz :  ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی همزمان Ctrl+Z و Ctrl+X کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید در صورت موجود نبودن ترینر با ورژن مورد نظرتون به ما اطلاع بدیت تا در اسرع وقت قرار بدیم.

 آموزش مشخص شدن ورژن بازیها + فیلم آموزش 

 

نام فايل : Alien Shooter TD (Money Trainer) LinGon

حجم فايل : MB 1.80

رمز فايل : www.tcgames.ir

 دانلود DOWNLOAD 

 

نام فايل : Alien Shooter TD Trainer Johnkittz

حجم فايل : MB 3.80

رمز فايل : www.tcgames.ir

 دانلود DOWNLOAD 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1519

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان