تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی Kings Bounty The Legend | تی سی گیمز

رمزهای تقلب بازی Kings Bounty The Legend , ترینر بازی , رمز بازی Kings Bounty The Legend , دانلود بازی کامپیوتر , رفع ارور و مشکلات بازی ,

رمزهای تقلب بازی Kings Bounty The Legend , ترینر بازی , رمز بازی Kings Bounty The Legend , دانلود بازی کامپیوتر , رفع ارور و مشکلات بازی ,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر جدید بازی Kings Bounty The Legend
خلاصه داستان :

بازی Kings Bounty The Legend در سبک استراتژی , نقش آفرینی می باشد که توسط استودیو 1C Company ساخته شده است و همین استودیو آن را برای PC منتشر کرده است  و به تازگی ترینر و رمزهای این بازی توسط CHEATHAPPENS منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

 

 ترینر جدید بازی Kings Bounty The Legend

 

بازی Kings Bounty The Legend در سبک استراتژی , نقش آفرینی می باشد که توسط استودیو 1C Company ساخته شده است و همین استودیو آن را برای PC منتشر کرده است . در دنیایی از پری ها , شوالیه های بی باک , جادوگران شرور , پادشاهان عاقل و شاهزاده های زیبا بازیکنان نقش یک قهرمان را دارند . کارکترها را به سمت جهان بازی هدایت کرده , به اکتشاف پرداخته و ارتش خود را فرماندهی کنید تا به یک پیروزی بزرگ دست پیدا کنید و یا با غفلت دچار شکستی عظیم شوید

 

سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® XP/Vista™ 32-bit

Processor: Intel Pentium® 4 2.6 GHz or Athlon 64 +2800 (Intel Pentium 4 3.0 GHz or Athlon 64 +3200 recommended)

Memory: 1 GB RAM under XP and 2 GB RAM under Vista (2GB recommended)

Graphics: NVIDIA GeForce 6800 256MB or ATI Radeon X800 256MB or better (NVIDIA GeForce 7900 512MB or ATI Radeon X1900 512MB or better recommended)

Sound: DirectX version 9.0c-compatible sound card

Hard Drive: 5.5 GB

DirectX®: DirectX version 9.0c (included) or higher

Input Devices: OS-supported keyboard and mouse

 

 آموزش استفاده از ترينر CHEATHAPPENS : ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی F1 کلیک کنید تا ترینر فعال شود حال بروی اعداد 1 تا 9 کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 

 

 نام فايل :
 Kings Bounty The Legend Trainer +9 v1.7 CHEATHAPPENS
سايز فايل :
KB 800
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   

دانلود DOWNLOAD 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1293

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان