تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر و رمزهای بازی Red Faction Guerrilla

کد تقلب بازی Red Faction Guerrilla,ترینر بازی Red Faction Guerrilla,رمز تقلب بازی Red Faction Guerrilla,دانلود ترینر رایگان بازی ارتش سرخ: پارتیزان‌ها,

کد تقلب بازی Red Faction Guerrilla,ترینر بازی Red Faction Guerrilla,رمز تقلب بازی Red Faction Guerrilla,دانلود ترینر رایگان بازی ارتش سرخ: پارتیزان‌ها,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر جدید بازی Red Faction Guerrilla
خلاصه داستان :

 بعد از انتشار بازی و کرک چریکی فراکسیون قرمز Red Faction Guerrilla حالا سایت تی سی گیمز برای کاربران خود ترینر سالم و معتبر که توسط گروه Locke منتشر شده است را فراهم کرده ،اکنون برای دانلود و آموزش به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیت های جدید ما باشید.

کرک بازی Red Faction Guerrilla

 

Red Faction Guerrilla : چريکي اجازه مي دهد تا بازيکن به نقش جنگنده هراس با جنبش جناح قرمز تازه تاسيس مجدد آنها نبرد براي آزادي از نيروي زمين دفاع سرکوبگر. جناح سرخ: چريکي محدوديت مبتني بر نابودي بازي بازي با بزرگ جهان باز، سريع گام چريکي سبک مبارزه و واقعي فيزيک مبتني بر تخريب دوباره تعريف مي کند.

ويژگي هاي کليدي
باز چريکي جهان جنگ شما تصميم مي گيريد که, که از کجا و چگونه به نبرد. استفاده از تاکتيک هاي پارتيزاني سلاح هاي بداهه و وسايل نقليه تغيير به حملات هراس در اهداف EDF. راه اندازي حملات بر اساس سبک گيم پلي خود را، در ماموريت در هر سفارش شما را انتخاب کنيد، و يا درگير در فعاليت هاي مخرب به تضعيف EDF گرفتن بر روي مريخ است.
تخريب تخريب استفاده استراتژيک براي خود مزيت تاکتيکي است که تنظيمات کمين يا انفجار واکنش زنجيره اي به حمله به پايگاه دشمن و براي هميشه تغيير محيط بازي. اهرم به طور کامل پويا فيزيک مبتني بر تخريب بداهه در پرواز: ضربه سوراخ در ديوار يا کف به مجموعه اي کمين يا فرار، از يک راه پله براي جلوگيري از تعقيب خود را، و يا وسايل نقليه از طريق ديواره هاي دميده کردن درايو.
تکامل & اورژانس گيم پلي حک کردن مسير خود را از طريق چشم انداز هميشه در حال تغيير به عنوان شما را تاکتيک مبارزه با – اختلاط سبک گيم پلي، وسايل نقليه، بداهه سلاح و مواد منفجره به شکست EDF.
حماسه sci-fi حجم کشف بزرگ، بي رحم مريخي مناظر از پاسگاه معدن متروک پارکر به gleaming EDF شهر پايتخت Eos تنظيم; سپس از طريق محيط هاي باز جهان به طور کامل انهدام پذير swarming با نيروهاي EDF مبارزان نهضت مقاومت جناح قرمز و مهاجران فاشيست اشک گرفتار در آتش متقابل.
چند نفره مبارزه با هيچ جايي براي پنهان کردن هنگامي که مهارت هاي جنگ هاي چريکي خود را به آزمون در انواع حالت هاي مبارزه با چند نفره بسيار مخرب قرار دارد.


حداقل سيستم مورد نياز :
OS: Windows Vista®/XP/7/8
Processor: 2.0 GHz Dual-Core Processor (Intel Core 2 Duo or AMD Athlon X2)
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 128 MB 3D Video Card w/Shader Model 3.0 Support (Nvidia GeForce 7600/ATI Radeon X1300)
Hard Drive: 15 GB free hard drive space


سيستم پيشنهادي :
OS: Windows 7/8 for DirectX® ??
Processor: 3.2 GHz Dual-Core Processor (Intel Core 2 Duo or AMD Athlon X2)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 256 MB 3D Video Card w/Shader Model 3.0 Support (Nvidia GeForce 8800/ATI Radeon HD3850)
Hard Drive: 15 GB free hard drive space

 

 

آموزش استفاده از ترينر  Locke: ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روي F1 کليک کنيد تا ترینر فعال بشه و در آخر بر روي کليد هاي F2 تا F12 کليک کنيد در صورت صحيح کردن رمزها فعال می شوند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

 


 
 نام فايل :
Red Faction Guerrilla Steam (+4 Trainer) Locke
سايز فايل :
MB 3.32
رمز فايل :
   www.tcgames.ir  
دانلود DOWNLOAD

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 522

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان