تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی Ark Survival Evolved | تی سی گیمز

ترینر بازی Ark Survival Evolved,رمزهای بازی Ark Survival Evolved,دانلود Ark Survival Evolved,کد تقلب بازی Ark Survival Evolved,ترینر و رمزهای بازیهای کامپیوتر,

ترینر بازی Ark Survival Evolved,رمزهای بازی Ark Survival Evolved,دانلود Ark Survival Evolved,کد تقلب بازی Ark Survival Evolved,ترینر و رمزهای بازیهای کامپیوتر,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر سالم بازی Ark Survival Evolved
خلاصه داستان :

 بازي ARK Survival Evolved 2015 جزيره دايناسورها در سبک اکشن , ماجراجويي , نقش آفريني مي باشد که توسط استوديو مستقل Studio Wildcard ساخته شده است  ترینر جدید و سالم این بازی که توسط MrAntiFun برای ورژن V187.2 منتشر شده را براتون آماده دانلود کرده برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

 

 ترینر سالم بازی Ark Survival Evolved

 

 

بازي ARK Survival Evolved 2015 در سبک اکشن , ماجراجويي , نقش آفريني مي باشد که توسط استوديو مستقل Studio Wildcard ساخته شده است و استوديوي مذکور بازي را براي PC منتشر کرده است . بازي از جايي شروع مي شود که شما در نقش يک فرد گرسنه و سرگردان هستيد که سر از يک جزيره ي مرموز به نام ARK درآورده ايد . شما براي زنده ماندن بايد شکار کرده و از منابع موجود استفاده کنيد . ساختن آيتم ها مختلف , تحقيق در مورد تکنولوژي جزيره و ساختن سرپناه ديگر کارهاي مهمي است که بايد در بازي انجام گيرد . شما بايد از سلاح هاي خود براي کشتن يا رام کردن دايناسورها و ديگر موجودات اون جزيره استفاده کنيد . يکي از قابليت هاي جذاب بازي ARK Survival Evolved 2015 امکان انجام آن با صدها بازيکن ديگر براي زنده ماندن و فرار از جزيره مي باشد .

 

 

حداقل سيستم مورد نياز :

OS: 64-Bit Windows 7 Service Pack 1, or Windows 8 

Processor: 2 GHz Dual-Core 64-bit CPU 

Memory: 4000 MB RAM 

Graphics: DirectX10 Compatible GPU with 1 GB Video RAM 

DirectX: Version 10 

Hard Drive: 20000 MB available space

 

 

آموزش استفاده از ترينر MrAntiFunترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روی کلید HOME کلیک کنید تا ترینر فعال شود حالا بروی کلیدهای F1 تا F6 کلیک کنید تا رمزها فعال شود در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

  

 نام فايل :
ARK Survival Evolved V187.2 Trainer +11 MrAntiFun
سايز فايل :
MB 3.90
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   
دانلود DOWNLOAD 


توضیحات / دانلود گزارش کد : 804

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان