تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی Front Mission Evolved | تی سی گیمز

بازی کامپیوتر Front Mission Evolved,Trainer For Front Mission Evolved,رمز و تقلب در بازی Front Mission Evolved,بی نهایت کردن خون برای بازی Front Mission Evolved

بازی کامپیوتر Front Mission Evolved,Trainer For Front Mission Evolved,رمز و تقلب در بازی Front Mission Evolved,بی نهایت کردن خون برای بازی Front Mission Evolved

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر سالم بازی Front Mission Evolved
خلاصه داستان :
بازي Front Mission Evolved در سبک اکشن , شوتر مي باشد که توسط استوديو Double Helix ساخته شده و توسط Square Enix براي PC منتشر شده است .
ترینر سالم بازی Front Mission Evolved
بازي Front Mission Evolved در سبک اکشن , شوتر مي باشد که توسط استوديو Double Helix ساخته شده و در 28 سپتامبر 2010 توسط Square Enix براي PC منتشر شده است . در سال 2171 دنيا مکان ديگري براي زندگي مي باشد . کشورها زير سايه اتحاديه بزرگ به اسم USN و OCU در اتحاد مي باشند . نژاد انسان سعي در ساخت يک يک تکنولوژي آسانسوري دارد که به وسيله ي آن بتواند نظارت خود را بر ديگر موجودات کهکشان هاي ديگر بيشتر نمايد . تمام اتفاقات بازي Front Mission Evolved از زماني آغاز مي شود که يکي از اين آسانسورها توسط يک قدرت مجهول از بين مي رود . Dylan Ramsey که يک مهندس جوان مي باشد هنگامي که براي پي بردن به علت حادثه در محل حضور پيدا مي کند متوجه حضور موجودات فضايي و جنگي عظيم بين اين نيرو و USN و OCU تشکيل مي شود . شما در اين بازي بايد از خود در مقابل بيگانگان دفاع کنيد .
حداقل سيستم مورد نياز:
Intel Pentium D or AMD Athlon 64 x2 1.8GHz Processor
1GB RAM
11GB Hard Disk Space
DirectX 9.0c
512MB Nvidia GeForce 7800 Video Card
DirectX 9.0c Compatible Sound Card
DVD-ROM Drive
سيستم پيشنهادي:
Intel Core 2 Duo or AMD Athlon 64 x2 2.4GHz Processor
2GB RAM
11GB Hard Disk Space
DirectX 9.0c
512MB Nvidia GeForce 8800 Video Card
DirectX 9.0c Compatible Sound Card
DVD-ROM Drive

 آموزش استفاده از ترينر  Abolfazl.k : ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، سپس در حال بازي بروی اعداد 1 تا 7 کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

  آموزش استفاده از ترينر  KelSat : ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، سپس در حال بازي بروی اعداد 1 تا 9 کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

  کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

 

 

 نام فايل :
Front Mission Evolved (+7 Trainer) Abolfazl.k
سايز فايل :
4.33 MB
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   
دانلود DOWNLOAD

 

 

 نام فايل :
Front Mission Evolved v1.0.0.1 (+12 Trainer) KelSat
سايز فايل :
KB 60
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   
دانلود DOWNLOAD 

 


توضیحات / دانلود گزارش کد : 709

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان