تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی Galactic Civilizations 3 | تی سی گیمز

رمزهای تقلب بازی Galactic Civilizations 3,چیت بازی Galactic Civilizations 2015,نسوز کننده بازی Galactic Civilizations 3,دانلود بازی Galactic Civilizations 3

رمزهای تقلب بازی Galactic Civilizations 3,چیت بازی Galactic Civilizations 2015,نسوز کننده بازی Galactic Civilizations 3,دانلود بازی Galactic Civilizations 3

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر سالم بازی Galactic Civilizations III
خلاصه داستان :

Galactic Civilizations III يک عنوان زيبا در سبک اشکال مختلف امپراتوری ها است TCGames ترینر جدید و سالم این بازی را که توسط گروه FLiNG برای ورژن v1.0 منتشر شده را براتون آماده دانلود کرده برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

 

 ترینر سالم بازی Galactic Civilizations III

 

در عنوان Galactic Civilizations III اشکال مختلف امپراتوری ها قرار دارند. امپراتوری های خود خواه که فقط به خودشان می اندیشند، امپراتوری هایی که بیشتر خوش گذرانی می کنند، امپراتوری های دیپلماتیک، امپراتوری های ایدئولوژیک و … در بازی وجود دارند که شما در این بین می توانید با همسایگانتان هم درگیر شده و جنگ های جذابی را رقم بزنید. عنوان Galactic Civilizations III تا به این لحظه در بین بازی های سبک استراتژیک بزرگترین sandbox را دارد. کمپانی Stardock در این مورد گفت: بازیکنان در عنوان Galactic Civilizations III ده ها ابزار مختلف در اختیار دارند که با آن ها می توانند تبادلات مختلف را با حکومت های دیگر انجام دهند. بازیکنان می توانند با سایر حکومت ها قطعنامه امضا کنند و یا با آن ها دشمنی کنند. هر منطقه ی بازی بسیاری وسیع است و شما خود را در برابر دنیایی بزرگ خواهید دید. مذاکرات بین حکومت ها و ایده های شما است که سرنوشت بازی را رقم می زند.

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-bit Windows 8.1 / 8 / 7

Processor: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo / AMD K10 Dual-Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 512 MB DirectX 10.1 Video Card (AMD Radeon HD5x00 Series / Nvidia GeForce 500 Series / Intel HD 4000 or later)

DirectX: Version 10

Network: Broadband Internet connection

Hard Drive: 12 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

 

سیستم پیشنهادی:

Processor: 2.3 GHz Intel Core i5 Processor or Equivalent

Memory: 6 GB RAM

Graphics: 1 GB DirectX 10.1 Video Card

Hard Drive: 15 GB available space

 

 

آموزش استفاده از ترينر  FLiNG : ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي برروی کلیدهای 1 تا 3 کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

 

 نام فايل :
Galactic Civilizations III (+10 Trainer) FLiNG
سايز فايل :
KB 380
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   
دانلود DOWNLOAD

 

 

 

 

 

 

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 695

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان