تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر بازی Guns N Zombies | تی سی گیمز

دانلود بازی Guns N Zombies,دانلود بازی برای کامپیوتر,تمامی رمزهای بازی Guns N Zombies,آموزش استفاده از ترینر بازی Guns N Zombies,Trainer For Guns N Zombies,

دانلود بازی Guns N Zombies,دانلود بازی برای کامپیوتر,تمامی رمزهای بازی Guns N Zombies,آموزش استفاده از ترینر بازی Guns N Zombies,Trainer For Guns N Zombies,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر سالم بازی Guns N Zombies
خلاصه داستان :

  ترینر سالم و تست شده بازی زامبی Guns N Zombies که توسط تیم MrAntiFun برای ورژن V1.00 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

ترینر سالم بازی Guns N Zombies


Guns N Zombies بازي جديدي در سبک اکشن زامبي کشي مي باشد که در سال 2014 توسط Krealit ساخته و براي پلتفرم کامپيوتر عرضه شده است . نانو ويروسي قريبان نسل بشريت شده و تقريبا همه مردم را آلوده کرده و آنها را تبديل به انبوهي از زامبي هاي آدم خوار و مرگبار کرده است. در ايم ميان فقط چند بار موفق به مصون ماندن شده اند که البته سرنوشت پاکسازي و مقابله با زامبي ها در اختيار آنها خواهد بود. آخرالزماني منحصربفرد را در پيش رو داريم که بايد شخصيت هاي بازي در داستاني پر از سراشيب براي زنده ماندن تلاش کنند. در هنگام خطر مي بايستي يا حمله کنيد يا فرار. بازماندگان براي زنده ماندن مجبور به يادگيري فنون جنگي بوده و کشف مکان هاي پاک هستند.
انبوهي از زامبي ها را در اين بازي مشاهده خواهيد نمود که نمايانگر آخرالزمان خواهند بود. قهرمانان بازي ما هر کدام داراي ويژگي ها و قدرت مبارزاتي خاصي هستند که مي بايستي از آنها استفاده کنيد. برج هاي عظيمي در بازي نمايانگر مکاني براي فرار براي شما خواهد بود.


سيستم موردنياز براي اجراي بازي :
OS: Windows 7, 8.1+
Processor: Dual Core CPU 2.0 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD2900 or NVIDIA GeForce 7600 or better
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 1.4 GB available space
 
سيستم پيشنهادي براي اجراي بازي :
OS: Windows 7, 8.1+
Processor: Dual Core CPU 3.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD7770 or GeForce GTX 650 or better
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 1.4 GB available space

 

آموزش استفاده از ترينر  MrAntiFun : ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روي کليد F1 کلیک کنید تا ترینر فعال بشود حال برروی کلیدهاي F2 تا F9 کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

   کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

 

 

 نام فايل :
Guns N Zombies V1.00 Trainer +3 MrAntiFun
سايز فايل :
MB 3.90
رمز فايل :
   www.tcgames.ir  
دانلود DOWNLOAD

توضیحات / دانلود گزارش کد : 592

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان