تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی Mass Effect 2 | تی سی گیمز

ترینر Mass Effect 2,دانلود بازی کامپیوتر Mass Effect 2,دانلود مستقیم ترینر Mass Effect 2,بازی کامپیوتر Mass Effect 2,ترینر رایگان و سالم بازی Mass Effect 2,

ترینر Mass Effect 2,دانلود بازی کامپیوتر Mass Effect 2,دانلود مستقیم ترینر Mass Effect 2,بازی کامپیوتر Mass Effect 2,ترینر رایگان و سالم بازی Mass Effect 2,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر سالم بازی Mass Effect 2
خلاصه داستان :

 بازي کامپيوتر Mass Effect 2 يکي از بازي هاي سبک نقش آفريني و استراتژيک است که ترینر جدید و سالم این بازی که توسط HOG برای ورژن v1.2 منتشر شده را براتون آماده دانلود کرده برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

 ترینر سالم بازی Mass Effect 2

 

 

 

نسخه دوم از يکي از زيباترين بازي هاي تاريخ بازي هاي رايانه اي که در سال 2008 دنياي بازي هاي رايانه اي را با داستان و زيبايي هايش متحير ساخت . Mass Effect 2 پس از کسب نمره فوق العاده 9.5 و تبديل شدن به يکي از چند بازي زيباي تاريخ از ديدگاه منتقدان، نسخه 2 را در ادامه داستان مهيج اکشن فضايي و نقش آفريني حماسي به زيبايي هر چه تمام تر منتشر کرد . ويژگي هاي جديد و منحصر به فرد اين نسخه در کنار جلوه هاي گرافيکي پيشرفته تر و فوق العاده و هم چنين اکشن بسيار سرگرم کننده Mass Effect 2 را به يکي از زيباترين بازي هاي 2010 مبدل ساخته است .

 

 

حداقل سيستم مورد نياز :

OS = Windows XP SP3 / Windows Vista SP1 / Windows 7

Processor = 1.8GHz Intel Core 2 Duo or equivalent AMD CPU

Memory = 1 GB RAM for Windows XP / 2 GB RAM for Windows Vista and Windows 7

Hard Drive = 15 GB

DVD ROM = 1x Speed

Sound Card = DirectX 9.0c compatible

Direct X = DirectX 9.0c August 2008 (included)

Input = Keyboard / Mouse

Video Card = 256 MB (with Pixel Shader 3.0 support). Supported Chipsets: NVIDIA GeForce 6800 or greater; ATI Radeon X1600 Pro or greater.

 

 

  آموزش استفاده از ترينر HOG ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روی کلمه Activate Trainer در روی ترینر کلیک کنید حال بر روی اعداد 1 تا 3 کلیک کنید تا رمزها فعال شود در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 

 کانال تلگرام تی سی گیمز بخش عضویت در کانال +آموزش

با عضویت در کانال TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

  

 

 نام فايل :
Mass Effect 2 V1.02 (+14 Trainer) HOG
سايز فايل :
MB 1.45
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   

دانلود DOWNLOAD

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 819

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان