تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

تی سی گیمز دانلود ترینر بازی Stronghold Crusader HD

نسوز کنده بازی Stronghold Crusader HD,آموزش استفاده از ترینر بازی Stronghold Crusader HD,حداقل سیستم مورد نیاز بازی جنگ های صلیبی,کدها و رمزهای بازی برای PC,

نسوز کنده بازی Stronghold Crusader HD,آموزش استفاده از ترینر بازی Stronghold Crusader HD,حداقل سیستم مورد نیاز بازی جنگ های صلیبی,کدها و رمزهای بازی برای PC,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر سالم بازی Stronghold Crusader HD
خلاصه داستان :

ترینر بازی جنگ های صليبی Stronghold Crusader HD یک بازی استراتژیک است که توسط گروه l0wb1t منتشر شد اکنون سایت تی سی گیمز برای کاربران خود ترینر و رمزهای این بازی آماده دانلود کرده است برای دانلود و آموزش به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیت های جدید ما باشید.

 

ترینر سالم بازی Stronghold Crusader HD

 

 


نسخه ی جدید از سری بازی Stronghold که برای اولین بار با گرافیکی بسیار بالا و HD توسط استودیو بازی سازی Firefly Studios عرضه شده اند. همان طور که میدانید بازی جنگ های صلیبی زیبا و پرطرفدار عمدتاً به پیروزی و برتری نظامی در جنگ های قرون وسطی متمرکز است و کار انفرادی و انجام حملات بی فکر در آن باعث شکست خواهد شد. بازی Stronghold شامل 21 مرحله می باشد و موقعیت خوبی برای سنجیدن قدرت فکر و تمرکز شماست.
مراحلی نظیر شکستن محاصره ها ، به اسارت درآوردن سربازان دشمن و بیگاری کشیدن از آنها برای استخراج طلای بیشتر و در نتیجه پول بیشتر برای خرید وسایل جنگی و همچنین جلوگیری از هجوم دشمنان.اینبار این سری بازی جنگ های صلیبی را با گرافیک بسیار قابل توجه و به صورت HD تجربه خواهید کرد که خود به تنها بر جزابیت این بازی بسیار افزوده است.


حداقل سیستم مورد نیاز بازی جنگ های صلیبی :
Operating system: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Pentium III 700 MHz or AMD Athlon 500 MHz K6
Memory: 768 MB
Video card: 128 MB (GeForce 5700/Radeon 9600
Sound device: compatible with DirectX
Hard disk space: 3 GB

 

آموزش استفاده از ترينر  l0wb1t : ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روي اعداد ۱ تا ۲ در صفحه کیبورد کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن رمز فعال می شود.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

 

 
 نام فايل :
 Stronghold Crusader v1.3.HD +22 Trainer
سايز فايل :
MB 1.24
رمز فايل :
   www.tcgames.ir  
دانلود DOWNLOAD

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 543

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان