تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی Ys The Ark of Napishtim | تی سی گیمز

دانلود ترینر Ys The Ark of Napishtim,دانلود بازی کم حجم Ys The Ark of Napishtim,دانلود بازی 2015 برای کامپیوتر,دانلود ترینر و رمزهای بازیهای 2015 کامپیوتر,ترینر

دانلود ترینر Ys The Ark of Napishtim,دانلود بازی کم حجم Ys The Ark of Napishtim,دانلود بازی 2015 برای کامپیوتر,دانلود ترینر و رمزهای بازیهای 2015 کامپیوتر,ترینر

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر سالم بازی Ys The Ark of Napishtim
خلاصه داستان :

Ys VI The Ark of Napishtim يک عنوان زيبا در سبک ماجرايي، اکشن است TCGames ترینر جدید و سالم این بازی را که توسط گروه FLiNG برای ورژن v1.0 منتشر شده را براتون آماده دانلود کرده برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

  ترینر سالم بازی Ys The Ark of Napishtim

 

Ys VI The Ark of Napishtim يک عنوان زيبا در سبک ماجرايي، اکشن است که در سال 2015 توسط Nihon Falcom ساخته و توسط XSEED Games و Marvelous USA براي پلتفرم کامپيوتر عرضه شده است. در Ys VI The Ark of Napishtim شما نقش فردي را به عهده داريد که از طرف يک دزد دريايي به نام Ladoc پيشنهادي به او مي دهد که قبول نکردن آن کار بسيار دشواري است. اين پيشنهادي مربوط به سفر به مجموعه از جزاير مي شود که گنجي با ارزشي بسيار بالا که تا به حال ديده نشده است مي شود. البته اين سفر بسيار خطرناک بوده و با مشکلات زيادي روبرو خواهيد شد ولي ارزش اين گنجينه به قدري بالاست که حتي شما و دوستان قديمي شما حاظر هست جان خود را براي رسيدن به اين گنج ريسک کنند. البته در اين سفر شما تنها نيستيد و دوست صميمي خود يعني Dogi به همراه خدمه کشتي را به همراه داريد. در بازي شمشير هاي جادويي وجود خواهند داشت که با به دست آوردن آن ها مي توانيد در مبارزات خود قدرت بيشتري را در کنار خود داشته باشيد و با قابليت هاي جادويي اين شمشير ها سريعتر در نبرد ها پيروز شويد.

 

حداقل سيستم مورد نياز :

OS: Windows XP

Processor: Pentium III 800 MHz

Memory: 1 GB RAM

Graphics: 32 MB VRAM, 3D accelerator compatible w/ DirectX 9.0c

DirectX: Version 8.0

Hard Drive: 1 GB available space

Sound Card: Compatible with DirectX 9.0c

سيستم پيشنهادي :

OS: Windows XP, Vista, 7

Processor: Pentium III 1 GHz or higher

Memory: 1 GB RAM

Graphics: 32 MB VRAM, 3D accelerator compatible w/ DirectX 9.0c

DirectX: Version 9.0c

Hard Drive: 2 GB available space

Sound Card: Compatible with DirectX 9.0

 

 

آموزش استفاده از ترينر  FLiNG : ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي برروی کلیدهای 1 تا 3 کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

 

 نام فايل :
Ys The Ark of Napishtim (+20 Trainer) FLiNG
سايز فايل :
KB 445
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   
دانلود DOWNLOAD

  

توضیحات / دانلود گزارش کد : 689

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان