تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر سالم بازی Saints Row Gat Out of Hell

دانلود بازی Saints Row Gat Out of Hell,رمز جدید بازی Saints Row Gat Out of Hell,دانلود بازی کم حجم Saints Row Gat Out of Hell,

دانلود بازی Saints Row Gat Out of Hell,رمز جدید بازی Saints Row Gat Out of Hell,دانلود بازی کم حجم Saints Row Gat Out of Hell,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر و رمز بازی Saints Row Gat Out of Hell
خلاصه داستان :

ترینر سالم و تست شده بازی Saints Row Gat Out of Hell که توسط تیم LinGon برای ورژن v1.0 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

ترینر و رمز بازی Saints Row Gat Out of Hell

 

 

به جرات مي توان گفت که در مقابل محتويات سري بازي Saints Row هيچ گونه موانعي وجود ندارد. از شوخي با عناوين بزرگي همچون Metal Gear Solid و تيکه پراني هاي مختلف به ديگر مسائل موجود در دنياي بازي ها گرفته تا رياست جمهوري و طنزهاي واقعا خنده دار. اما باور اين مسئله که يک بازي مانند Saints Row: Gat Out of Hell از عناوين دنياي والت ديزني الهام گرفته باشد از همه سخت تر است! در داستان بازي Saints Row: Gat Out of Hell شما با حضور در نقش يکي از دو شخصيت Johnny Gat يا Kinzie Kensingto بايستي به سراغ رئيس گروه Saints در جهنم برويد که قرار است با دختر شيطان ازدواج کند. حال در اين ميان شما با شخصيت هاي تاريخي و محبوب سري Saints Row نيز مواجه خواهيد شد. تا به اينجاي کار شباهتي به انيميشن هاي Frozen يا Snow White ديده نمي شود مگر اينکه بحث موزيکال بودن را به وسط بکشيد. Gat Out of Hell يکي از محتويات جديدي مي باشد که پيرامون بازي Saints Row 4 ساخته شده و در نمايشگاه PAX 2014 معرفي شده است. پلفترم هاي اعلام شده PC ،PlayStation 3 ،Xbox 360 مي باشد.


حداقل سيستم مورد نياز:
OS: Windows Vista (x86 or x64)
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 | AMD Athlon II x3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 260 | AMD Radeon HD 5800 series
DirectX: Version 10
Hard Drive: 10 GB available space
Additional Notes: PROVISIONAL
 
سيستم پيشنهادي:
OS: Windows 7 (x86 or x64)
Processor: Intel i3 2100T | AMD Phenom II x4 or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 560 | AMD Radeon HD 6800 series or higher
DirectX: Version 11
Hard Drive: 10 GB available space
Additional Notes: PROVISIONAL

آموزش استفاده از ترينر  LinGon : ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روي HOME در صفحه کيبورد کليد کنيد تا ترینر فعال بشه و در آخر بر روي کليد هاي F1 تا F4 کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

   کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

 

 

 نام فايل :
Saints Row Gat Out of Hell (+15 Trainer) V1.0 LinGon
سايز فايل :
 1.77 MB
رمز فايل :
   www.tcgames.ir  
دانلود DOWNLOAD

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 589

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان