تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی Spec Ops The Line | تی سی گیمز

تمامی رمزهای بازی Spec Ops The Line , جدیدترین ترینر بازی , دانلود رایگان بازی , دانلود نسخه کامل بازی Spec Ops The Line , ترینر بازی Spec Ops The Line Trainer

تمامی رمزهای بازی Spec Ops The Line , جدیدترین ترینر بازی , دانلود رایگان بازی , دانلود نسخه کامل بازی Spec Ops The Line , ترینر بازی Spec Ops The Line Trainer

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر و رمز تقلب بازی Spec Ops The Line
خلاصه داستان :

 دورود به دوستای خوبم ، در این پست ترینر سالم بازی Spec Ops The Line ورژن v1.0 و v1.2 که توسط گروه LinGon و FLiNG منتشر شده را آماده دانلود کردیم  پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

 

 

ترینر بازی Spec Ops The Line

 

بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3 Processor: Intel Core 2 Duo @ 2Ghz / AMD Athlon 64 X2 equivalent Memory: 2 GB RAM Hard Disk Space: 6 GB free Video Card: NVIDIA GeForce 8600 / ATI Radeon HD 2600XT (256 MB memory) DirectX®: 9.0 Sound: DirectX Compatible Additional: Initial installation requires one-time internet connection for Steam authentication; software installations required (included with the game) include: STEAM Client, Microsoft Direct X, Visual C++ 2008 Redistributable, Visual C++ 2005 SP1 RedistributableCompatible

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista/7 SP1 Processor: 2.4 GHz Quad Core processor Memory: 3 GB RAM Hard Disk Space: 10 GB free Video Card: NVIDIA GeForce 9800 GTX/ATI Radeon HD 4850 (512+ MB memory) DirectX®: 9.0 Sound: DirectX Compatible Additional: Initial installation requires one-time internet connection for Steam authentication; software installations required (included with the game) include: STEAM Client, Microsoft Direct X, Visual C++ 2008 Redistributable, Visual C++ 2005 SP1 RedistributableCompatible 

 

آموزش استفاده از ترینر HoG : شما اول باید ترینر را اجرا کنید وسپس در حال بازی بر روی اعداد  (برای مثال ۱ تا ۹) کلیک کنید در صورت صحیح وارد کردن رمزها عمل می کند.

آموزش استفاده از ترینر  FLiNG : شما اول باید ترینر را اجرا کنید وسپس در حالی که ترینر را اجرا میکنید باز را را هم اجرا کنید وبر روی کلید های معمولا  F1 تا F12 هستند کلیک کنید سپس در بازی بر روی اعداد مثال ۱ تا ۹ کلیک کنید در صورت صحیح وارد کردن رمزها عمل می کند.

 آموزش استفاده از ترینر  LinGon : ترینر را اجرا کنید بر روی نوشته INFO کلید کنید سپس در حال بازی بر روی HOME در صفحه کیبورد کلید کنید و در آخر بر روی کلید های F1 تا F12 کلیک کنید در صورت صحیح وارد کردن رمزها عمل می کند.

 آموزش استفاده از ترينر club 3t :  ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی اعداد 1 تا 4 در صفحه کیبورد کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید در صورت موجود نبودن ترینر با ورژن مورد نظرتون به ما اطلاع بدیت تا در اسرع وقت قرار بدیم.

 آموزش مشخص شدن ورژن بازیها + فیلم آموزش 

 

نام فايل : Spec Ops: The Line v1.2 (+10 Trainer) LinGon

حجم فايل : MB 2.21

رمز فايل : www.tcgames.rozfa.com

 دانلود از پیکو فایل 

 

 

 نام فايل : Spec Ops: The Line (+11 Trainer) FLiNG

حجم فايل : KB 610

رمز فايل : www.tcgames.rozfa.com

 دانلود از پیکو فایل 

 

 

نام فايل : Spec Ops The Line Trainer v1.0.6890.0 +4 club 3t

حجم فايل : MB 1.95

رمز فايل : www.tcgames.ir

 دانلود DOWNLOAD 

 

 


توضیحات / دانلود گزارش کد : 115

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان