تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر سالم بازی SpellForce 2 Demons of the Past

ترینر بازی SpellForce 2 Demons of the Past,بی نهایت کردن خون و مهمات بازی اسپل فورس 2 شیاطینی,دانلود بازی استراتژیک کم حجم,دانلود بازی استراتژی جدید,

ترینر بازی SpellForce 2 Demons of the Past,بی نهایت کردن خون و مهمات بازی اسپل فورس 2 شیاطینی,دانلود بازی استراتژیک کم حجم,دانلود بازی استراتژی جدید,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر و رمزهای بازی SpellForce 2 Demons of the Past
خلاصه داستان :

ترینر سالم و تست شده بازی اسپل فورس 2 شیاطینی SpellForce 2 Demons of the Past که توسط گروه MrAntiFun برای ورژن V2.66.5360.0 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

 

ترینر و رمزهای بازی SpellForce 2 Demons of the Past

 

 

 

 

 
بازی کامپیوتر SpellForce 2 Demons Of The Past اسپل فورس 2 شیاطینی از گذشته یکی دیگر از بازی های سبک استراتژیک و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Nordic Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز توسط Mind over Matter برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این نسخه ادامه دهنده داستان نسخه قبلی بازی است . بار دیگر شخصیت های محبوب بازی بازگشته اند تا داستان های جدید و جذابی را رقم بزنند . Zazhut آزاد شده است و خشم او دامن گیر EO ها شده است از طرفی تعداد Shaikan هر روز , رو به کاهش است و نور امید در دل آنها به سمت تاریکی می رود . شما به عنوان یکی از بزرگان Shaikan , باید یارانتان را جمع کنید و راهی قلمرو خدایان شوید . ولی اینطور که به نظر می رسد خدایان برای کمک به شما هیچ تلاشی نخواهند کرد . این همان لحظه ای است که سرنوشت EO به دست شما رقم خواهد خورد . حال شما مجبور هستید به تنهایی , با تمدن ها و موجودات عجیب و غریب متفاوتی به مبارزه بپردازید . سعی کنید یکبار برای همیشه ظلم و ستم را از جهان ریشه کن کنید .

 

آموزش استفاده از ترينر  MrAntiFun : ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روي کليد F1 کلیک کنید تا ترینر فعال بشود حال برروی کلیدهاي F2 تا F9 کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

   کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

 

 

 نام فايل :
SpellForce 2 Demons of the Past V2.66.5360.0 Trainer +8 MrAntiFun
سايز فايل :
 3.93 MB
رمز فايل :
   www.tcgames.ir  
دانلود DOWNLOAD

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 602

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان