تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود رمزها و کدهای تقلب بازی Talisman Digital Edition

دورود بر کاربران تی سی گیمز امروز در این پست ترینر سالم بازی Talisman Digital Edition که توسط گروه MrAntiFun برای ورژن V2.00 بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم بر

دورود بر کاربران تی سی گیمز امروز در این پست ترینر سالم بازی Talisman Digital Edition که توسط گروه MrAntiFun برای ورژن V2.00 بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم بر

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود رمزها و کدهای تقلب بازی Talisman Digital Edition
خلاصه داستان :

دورود بر کاربران تی سی گیمز امروز در این پست ترینر سالم بازی Talisman Digital Edition که توسط گروه MrAntiFun برای ورژن V2.00 بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای دانلود و آموزش به قسمت ادامه مطلب بروید.

 

رمزها و کدهای تقلب بازی Talisman Digital Edition


Talisman Digital Edition يک بازي جديد در سبک استراتژيک است که در سال ۲۰۱۴ توسط Nomad Games Limited ساخته و براي پلتفرم کامپيوتر عرضه شده است . اگر از علاقمندان به بازي هاي استراتژيک هستيد بازي Talisman Digital Edition را از دست ندهيد. شما بايد به نيرويي که داريد به مبارزه با عفريته ها و اژدها ها برويد. شما بايد به سرزمين هاي جادويي و تاريک سفر کنيد و با ماجراها و چالش هاي مختلفي رو به رو شويد. همچنين بايد براي تخت پادشاهي تلاش بسيار کنيد.
بازي Talisman Digital Edition داراي ۱۴ شخصيت با قدرت و ويژگي ها مختلف است که هر کدام از آن ها در زمان هاي مختلف بسيار به کمکتان مي آيند. همچنين ۱۷ قدرت و جادوي مختلف براي هر شخصيت وجود دارد که ميتوانيد از آن ها استفاده کنيد. دستاوردهايي هم در بازي نهفته شده است که شما بايد در طول بازي به آنها دست پيدا کنيد. از ويژگي مهم بازي ميتوان به آموزش پويا و مفصل آن اشاره کرد. پس اگر به بازي سبک استراتژيک علاقمند هستيد

 

کدهای فعال کننده ترینر بازی:
F1:Active Trainer
F2:Add 10 Lives
F3:Add 10 Strengh
F4:Add 10 Craft
F5:Add 10 Fate
F6:Add 10 Gold

نمایی از ترینر بازی :

 

 

 آموزش استفاده از ترينر MrAntiFun :  ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی F1 در صفحه کیبورد کلیک کنید تا ترینر فعال شود حال بروی F2 تا F6 کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید در صورت موجود نبودن ترینر با ورژن مورد نظرتون به ما اطلاع بدیت تا در اسرع وقت قرار بدیم.

 آموزش مشخص شدن ورژن بازیها + فیلم آموزش 

 

نام فايل : Talisman Digital Edition V2.00 Trainer +5 MrAntiFun

حجم فايل : MB 4

رمز فايل : www.tcgames.rozfa.com

 دانلود DOWNLOAD  

 


 
توضیحات / دانلود گزارش کد : 244

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان