تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود کرک بازی Red Johnsons Chronicles 1 and 2 با لینک مستقیم

کرک سالم بازی Red Johnsons Chronicles 1 and 2 که توسط گروه PROPHET برای ورژن v1.0 بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین ب

کرک سالم بازی Red Johnsons Chronicles 1 and 2 که توسط گروه PROPHET برای ورژن v1.0 بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین ب

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود کرک بازی Red Johnsons Chronicles 1 and 2 با لینک مستقیم
خلاصه داستان :

کرک سالم بازی Red Johnsons Chronicles 1 and 2 که توسط گروه PROPHET برای ورژن v1.0 بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

کرک بازی Red Johnsons Chronicles 1 and 2

 

بازی Red Johnsons Chronicles 1 and 2 در سبک اکشن , ماجرایی می باشد که توسط استودیوهای Microïds , Anuman Interactive ساخته شده و Plug In Digital آن را برای PC منتشر کرده است . شما در بازی نقش Red Johnsons را در دست دارید کسی کارگاه بوده و سعی دارد تا در شهر فاسد Metropolice جایی برای خود دست و پا کند . پلیس از شما برای حل یک پرونده قتل که بدون جنازه می باشد از شما درخواست کمک می کند . شهر متروپلیس دارای اتموسفر خاصی می باشد و کم کم در میابید برای آنکه بتوانید در این شهر دوام بیاورید باید با قوانین آن خود را وفق دهید . گیم پلی بازی Red Johnsons Chronicles کاملا به تحقیقات شما از قبیل پیدا کردن سرنخ و پرس و جو از شاهدین و سرهم کردن آنها با هم بستگی دارد . در بعضی موارد باید با استفاده از منطق معماها را حل کنید و گاهی اوقات نیز نیاز به خشونت خواهید داشت .

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP / Vista / 7 / 8 

Processor: 2 GHz 

Memory: 2 GB RAM 

Graphics: ATI HD6750 / GeForce GT5450 

DirectX: Version 9.0c 

Hard Drive: 3 GB available space 

 

 آموزش کرک کردن بازی: فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کرده و محتویات داخل پوشه ی به نام Crack را در محل و مسیر نصب بازی کپی کنید.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است کرک ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از کرک ها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد. 

 آموزش مشخص شدن ورژن بازیها + فیلم آموزش 

 مشکلات متداول بازی ها 

 

**حتما قبل از کرک کردن بازی آنتی ویروس را غیر فعال کرده و اتصال به اینترنت را قطع کنید و بازی را اجرا کنید**


نام فايل : Red Johnsons Chronicles 1 and 2 v1.0 PROPHET

حجم فايل : MB 1

رمز فايل : www.tcgames.ir

 دانلود DOWNLOAD 

 


توضیحات / دانلود گزارش کد : 392

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان