تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی Shadow of the Tomb Raider | تی سی گیمز

دانلود ترینر و رمزهای تقلب بازی Shadow of the Tomb Raider , تمامی رمزهای تقلب بازی Shadow of the Tomb Raider , چیت بازی تام رایدر 2018 , ترینر بازی تام رایدر

دانلود ترینر و رمزهای تقلب بازی Shadow of the Tomb Raider , تمامی رمزهای تقلب بازی Shadow of the Tomb Raider , چیت بازی تام رایدر 2018 , ترینر بازی تام رایدر

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Shadow of the Tomb Raider
خلاصه داستان :

بازی Shadow of the Tomb Raider که توسط استودیو Eidos-Montréal؛ Crystal Dynamics و Nixxes software در سبک اکشن و ماجراجویی ساخته شده است که به تازگی ترینر و رمزهای این عنوان توسط FLiNG منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

  

Shadow of the Tomb Raider

 

 

بازی Shadow of the Tomb Raider نسخه‌ای جدید از سری محبوب و قدیمی توم ریدر است که توسط استودیو Eidos-Montréal؛ Crystal Dynamics و Nixxes software در سبک اکشن و ماجراجویی ساخته شده و کمپانی اسکوئر انیکس این بازی را در ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ منتشر کرده است. بازی Shadow of the Tomb Raider در ادامه‌ی نسخه‌ی قبلی جریان دارد و با فاصله‌ی دو ماه، وقایع را روایت می کند. لارا کرفت سفر هیجان‌انگیز خود را از آمریکای جنوبی به سوی شهر افسانه‌ای پتیتی آغاز می‌کند و در این راه باید با نیروهای نظامی وابسته به سازمان ترینیتی مبازره کند و همچنین، از انقراض مایان‌ها که خود مسببش بوده، جلوگیری کند.

 

 

 آموزش استفاده از ترينر FLiNG :  ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی اعداد 1 تا 9 کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

 آموزش استفاده از ترينر MrAntiFun :  ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی F1 تا F6 در صفحه کیبورد کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید در صورت موجود نبودن ترینر با ورژن مورد نظرتون به ما اطلاع بدیت تا در اسرع وقت قرار بدیم.

 آموزش مشخص شدن ورژن بازیها + فیلم آموزش 

 

نام فايل : Shadow of the Tomb Raider Trainer +17 v1.0 FLiNG

حجم فايل : KB 720 توضیحات : شاتل لند

رمز فايل : www.tcgames.ir   

 دانلود DOWNLOAD

 

 

نام فايل : Shadow of the Tomb Raider Trainer +8 v1.0 Build 230.9 MrAntiFun

حجم فايل : KB 550 

رمز فايل : www.tcgames.ir   

 دانلود DOWNLOAD

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1687

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان