تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر بازی Sovereignty Crown of Kings

Sovereignty Crown of Kings بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2017 توسط Gothic Labs و The Lordz Games Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شد حال ترینر و رمزهای این بازی توسط MrAntiFun سا

Sovereignty Crown of Kings بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2017 توسط Gothic Labs و The Lordz Games Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شد حال ترینر و رمزهای این بازی توسط MrAntiFun سا

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Sovereignty Crown of Kings
خلاصه داستان :

Sovereignty Crown of Kings بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2017 توسط Gothic Labs و The Lordz Games Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شد حال ترینر و رمزهای این بازی توسط MrAntiFun ساخته و منتشر شده که برای دانلود و آموزش استفاده از این ترینر در ادامه همراه ما باشید. 

 

 

Sovereignty Crown of Kings بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2017 توسط Gothic Labs و The Lordz Games Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. خودتان را در نقش رهبری یک حکومت پادشاهی، برای رساندن مردم به شکوه و فراهم سازی شرایط رفاهی زندگی آنان تصور کنید. با اتخاذ تصمیماتی آگاهانه، شما می توانید امیدوار باشید که به زودی پادشاهی کل زمین را به دست می گیرید !

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Vista or Later

Processor: 2.8 Ghz Dual Core

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce 200 Series or Equivalent (OpenGL 3.0 support

DirectX: Version 9.0c

Storage: 500 MB Available Space

 

سیستم پیشنهادی :

OS: 7 or 8

Processor: 3.2 GHz Dual Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce 500 series or Equivalent

DirectX: Version 11

 

 آموزش استفاده از ترينر MrAntiFun :  ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی F1 در صفحه کیبورد کلیک کنید تا ترینر فعال شود حال بروی F2 و F3 کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید در صورت موجود نبودن ترینر با ورژن مورد نظرتون به ما اطلاع بدیت تا در اسرع وقت قرار بدیم.

 آموزش مشخص شدن ورژن بازیها + فیلم آموزش 

 

نام فايل : Sovereignty Crown of Kings Build 1504 Trainer +2 MrAntiFun

حجم فايل : MB 4.30

رمز فايل : www.tcgames.ir

 دانلود DOWNLOAD 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1560

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان